به گزارش مانیبان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه سهمیه آرد نانوایی های گران قیمت و ارزان قیمت کاهش می یابد، از کاهش سهمیه آرد تاکنون 11 نانوایی خبر داد. معصومه رضایی تائید کرد: با وجود اصلاحات قیمتی، برخی نانوایان همچنان گران می فروشند و قطعاً سهمیه آرد آنها کاهش یافته و در اختیار سایر نانوایی ها قرار می گیرد.

تعیین تکلیف 5000 تن چای دباش

سعید غلامی باقی، معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال، گفت: بیش از 5 هزار تن چای دباش به ارزش 700 میلیون تومان در مزایده های مختلف این سازمان تعیین و به فروش رسید. وی همچنین از حراج دارایی های کلاهبردار کورش شرکت به ارزش 45 میلیارد تومان خبر داد.

اختلاف 7 میلیون واحدی در بازار املاک

عباس صوفی عضو کمیسیون عمران مجلس از عدم تعادل 7 میلیون واحدی در بازار املاک کشور خبر داد و گفت: هزینه ساخت یک واحد 100 متری نهضت ملی مسکن به 1.5 میلیارد افزایش یافته است. عباس صوفی افزود: بر اساس برنامه پنج ساله هفتم کشور باید 5.5 میلیون واحد مسکونی بسازیم. از سوی دیگر، باید سالانه حدود 800 هزار خانه برای رفع نارضایتی ها و ازدواج های جدید ساخته شود.

قرارداد تجاری بین 2 همسایه

سید محمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران از توافق جمهوری اسلامی ایران و پاکستان برای رفع موانع تجاری خبر داد. در این بیانیه آمده است: برنامه ریزی لازم برای سفر وزیر بازرگانی پاکستان به تهران طی دو ماه آینده برای دستیابی به توافق در مورد نهایی شدن فهرست تجارت آزاد بین تهران و اسلام آباد انجام شده است.

کسری بودجه در نوسان

علی افضلی، مدیرکل دفتر مطالعات بخش دولتی و اقتصاد اسلامی وزارت اقتصاد گفت: رقم کسری بودجه در حال حاضر قابل اعلام نیست و در پایان سال به طور قطعی اعلام می شود.

تاخیر در پیش فروش رجا

اگرچه 27 روز از اکتبر 1403 می گذرد، شرکت راه آهن همچنان مجوز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری را دارد. آبان ماه را صادر نکرده است. یکی یکی از گلایه هایی که مردم دارند تاخیر در فروش بلیت است که باعث می شود نتوانند برنامه ریزی مناسبی برای سفر خود داشته باشند.

سنگ تجدید پذیر بزرگ

حمید پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بخش خصوصی بر آن است تا در تولید 20 هزار مگاوات انرژی تجدیدپذیر خورشیدی پیشگام باشد. به گفته وی، محدودیتی برای تعیین قیمت برق تولیدی انرژی های تجدیدپذیر و عرضه آن در مبادلات و صادرات انرژی وجود ندارد.

افزایش صادرات فرش

محسن گرجی، مدیرکل دفتر پوشاک و نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات فرش ماشینی در شش ماهه نخست امسال به 130 میلیون دلار رسید که نشان دهنده رشد 7 درصدی است. نسبت به مدت مشابه سال گذشته.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما