دادگاه عالی ورزش با رد درخواست کاوه رضایی برای صدور حکم موقت، این بازیکن 9 میلیارد تومان جریمه شد و نیم فصل لیگ آینده را از دست داد.

درخواست کاوه رضایی برای صدور دستور موقت برای جلوگیری از اجرای مصوبه کمیته وضعیت فوتبالیست های ایران در دادگاه عالی ورزش لوزان سوئیس مورد پذیرش قرار نگرفت. با این تصمیم این امکان ایجاد شد تا تراکتور با شکایت از فدراسیون فوتبال علاوه بر دریافت غرامت 9 میلیارد تومانی از رضایی، این بازیکن را 4 تا 6 ماه از فصل فعال محروم کند.

رضایی که قصد عقد قرارداد با سپاهان را داشت و حتی زمزمه هایی مبنی بر عقد قرارداد وی به گوش می رسید، از طریق وکلای خود به دنبال دستور موقت برای اجرای قرارداد خود شد اما دفاعیات باشگاه تراکتورسازی و محمدپور، وکیل این باشگاه، پاسخگو بود. ناموفق به شرح زیر: دادگاه حکمیت ورزش در لوزان سوئیس دستور موقت را نپذیرفت و شما طبق معمول باید شکایت کنید.

یکی از نکات قابل توجه در این پرونده این بود که کاوه رضایی به طور همزمان از باشگاه تراکتورسازی، فدراسیون فوتبال و استقلال شکایت کرده بود اما فقط باشگاه تراکتورسازی بود که به دادگاه عالی ورزش دفاع کرد و صبح امروز اعلام شد. . به هر چهار طرف که درخواست کاوه رضایی برای دستور موقت برای توقف پرونده رد شد و این فرصت به تراکتور داده شد تا بابت این بازیکن درخواست محرومیت و قطع رابطه کند.

گفته می شود هوشنگ نصیرزاده نیز به طور رسمی به محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرده است که با امضای قرارداد با این بازیکن باید بفهمد که فسخ او غیرقانونی بوده و باید عواقب تحریم های احتمالی خود را بپذیرد.

این حکم هم اکنون در فدراسیون فوتبال جود دارد.

رای دادگاه عالی ورزش در خصوص کاوه رضایی را در ادامه می‌بینید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *