جرمی کلارکسون ؛ تمام خودروهای جدید آشغال و به درد نخور هستند!

بدون شک جرمی کلارکسون معروف ترین و محبوب ترین روزنامه نگار خودرو در جهان است. این مجری و روزنامه نگار پیشکسوت در طول 35 سال فعالیت حرفه ای خود همواره با صراحت کامل و بدون قید و شرط به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته است. از این رو هر از چند گاهی جنجال زیادی به پا کرده است. جرمی در جدیدترین اظهارنظر عجیب و جنجالی، از خودروهای جدید انتقاد کرد و همه آنها را “آشغال و نفرت انگیز” خواند.

در پایان مهمانی مربوط به قسمت آخر گرند تور که مدتی پیش برگزار شد، کلارکسون به سوالات حضار پاسخ داد. او در این قسمت از برنامه گفت 80 تا 90 درصد خودروهای جدید را نمی شناسد. وی در این رابطه اظهار داشت: نمی دانم چه هستند، اهمیتی نمی دهم، آنها فقط راه می روند و اکنون سیستم های هیبریدی جدیدی داریم.به گفته جرمی کلارکسون، خودروهای قدیمی بهتر هستند زیرا وزن کمتری دارند.

برای تایید گفته های مجری محبوب انگلیسی کافیست به مشخصات نسل جدید BMW M5 نگاه کنید. این نسل از سوپر سدان آلمانی به لطف موتور هیبریدی اکنون 2445 کیلوگرم وزن دارد! برای درک بهتر این رقم باید گفت که با چنین وزنی، M5 جدید از یک SUV بزرگ و پیکاپ تراک مانند شورولت تاهو و فورد F-150 سنگین تر است.

حتما می دانید که جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند پس از 21 سال زندگی مشترک، امسال تصمیم گرفتند که بازنشسته شوند. این سه مجری جذاب در سال 2003 در سریال Top Gear همکاری خود را آغاز کردند. بعد از تاپ گیر، نوبت به سری گرند تور رسید تا این سه مجری به نقد و بررسی ماشین ها بپردازند و به سفرهای جاده ای در کشورهای مختلف بروند. همانطور که اعلام شد، با تصمیم آمازون، افراد جدیدی جایگزین تیم کلارکسون در سری گرند تور خواهند شد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما