اخبار روز

جدیدترین و عجیب ترین زین دوچرخه ساخته شد (+عکس)

یک مهندس استرالیایی زین جدیدی برای دوچرخه ابداع کرده است که علاوه بر ظاهر عجیب، قابلیت حرکت منحصر به فرد با حرکت پاهای دوچرخه سوار را دارد.

به گزارش ایسنا، اگر می خواهیم هنگام کار با دستگاه ورزشی قسمتی از بدنمان احساس درد نکند، آن قسمت از بدن نباید به چیزی که با آن قسمت حرکت نمی کند فشار بیاورد. این ایده الهام بخش ساخت یک زین دوچرخه جدید به نام vabsRider شد که دو طرف آن در حین پدال زدن دوچرخه سوار حرکت می کند.

به گزارش نیواطلس، رابین مک کان، مهندس استرالیایی، برای اولین بار ایده خود را برای زین دوچرخه مطابق با بدن دوچرخه سوار در سال 2016 ارائه کرد.

او با طراح صنعتی Philippe Guichard برای توسعه بیشتر مفهوم کار کرد و سپس به گروه طراحی مستقر در ملبورن Whistle پیوست تا یک محصول قابل فروش را توسعه دهد. او برای این منظور استارتاپی به نام AtaraxyBSC تاسیس کرد.

این شرکت در وب سایت خود بیان می کند که طراحی خلاقانه این زین دو تکه به پاهای فردی اجازه می دهد تا در همان محوری که پدال ها پاها را حرکت می دهند، حول مفاصل ران حرکت کرده و بچرخند. در نتیجه، هر دو طرف زین از طریق حرکت مستقل بالا و پایین زین همراه با پاها، نیروی مضاعف را به استخوان ران منتقل می کند و بار را به طور یکنواخت توزیع می کند.

شایان ذکر است که پیچ های تنظیم در پایه این زین خاص امکان تنظیمات ترکیبی جلو/پشت و ارتفاع و همچنین تنظیمات زاویه و عرض زین را فراهم می کند.

جدیدترین و عجیب ترین زین دوچرخه ساخته شده است

در حال حاضر علاقه مندان به داشتن این زین می توانند با ارسال ایمیل به این شرکت علاقه خود را اعلام کنند. البته هنوز چیزی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه اعلام نشده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا