اخبار روز

جدیدترین مدل ماشین معروف آمریکایی در ایران / عکس

امیر مسعود عابدین: Buick Wildcat EV ارائه شده در سال گذشته سر و صدای زیادی به پا کرد. این خودرو از طراحی جسورانه خودروهای نمادین مانند Wildcat و Riviera اصلی الهام گرفته شده است. اگرچه Wildcat EV تقریباً هیچ شانسی برای تولید ندارد، اما اخیراً در ویدیویی در صفحه اینستاگرام GM Design به نمایش درآمد.

مفهوم مورد بحث نمای جدید و آینده محصولات بیوک را نشان می دهد. این خودروساز آمریکایی Wildcat Electric را محصولی با قسمت جلویی متمایز با دماغه پایین، جلوپنجره ذوزنقه ای شکل و چراغ های جلوی تیز می نامد.

این طراحی تیز در نمای جانبی و رینگ های 18 پره نیز منعکس شده است. البته ترکیب آن خطوط تیز با انحنای نمای جانبی جذابیت خاصی ایجاد کرده بود.

جدیدترین مدل ماشین معروف آمریکایی در ایران / عکس

در قسمت عقب ما چراغ های L شکل را می بینیم که با پنل های بدنه ترکیب شده اند. این چراغ ها مشابه چراغ های جلو هستند. برآمدگی ها و برآمدگی ها به چندین خروجی هوا متصل می شوند.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین مدل ماشین معروف آمریکایی در ایران / عکس

طراحی تیز برخی از پانل های بدنه راه خود را به کابین Wildcat باز کرده است. صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی نیز قابل ذکر است. کنسول میانی از داشبورد تا صندلی های عقب یکپارچه شده است. این کنسول از گرافیک و رنگ های منحصر به فردی بهره می برد که بر سبک و جادار بودن کابین تاکید دارد.

آمریکایی ها ادعا می کنند که کانسپت Wildcat الکتریکی دارای حالت Zen است که چراغ های کابین را کم می کند، رایحه های دلپذیر منتشر می کند و ماساژورهای صندلی را فعال می کند.

اگرچه این کوپه هرگز به تولید نرسید، اما زبان طراحی آن در حال حاضر راه خود را به خط تولید بیوک باز کرده است. ظاهر انویستا 2024 به شدت مبتنی بر این خودرو است و ظاهری متمایز به این کراس اوور کوچک داده است. این خودروساز اولین محصول الکتریکی خود را تا سال 2024 روانه بازار خواهد کرد.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست مراجعه کنید قیمت وسیله نقلیه در اخبار آنلاین دیدن.

۵۸۵۸

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا