اخبار روز سینما

جدیدترین فیلم کیومرث پوراحمد در شبکه خانگی منتشر شد

طبق بیانیه رسمی رسانه های ایران، فیلم سینمایی «پرونده باز است» آخرین فیلم کیومرث پوراحمد از امروز چهارشنبه هشتم به صورت آنلاین از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

فایل فیلم باز شد جدیدترین اثر «کیومرث پوراحمد» درباره قتل تصادفی جوانی به نام فرهاد است. او یک روز قبل از هجده سالگی می میرد و این قتل ماجراهای عجیبی را به همراه دارد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


جدیدترین فیلم کیومرث پوراحمد در شبکه خانگی منتشر شد

فایل فیلم باز شد این آخرین اثر کیومرث پوراحمد قبل از مرگ است. این فیلم در سال 1401 فیلمبرداری شد و در چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر شرکت کرد. او حدود دو ماه پس از اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر درگذشت.

آخرین فیلم کیومرث پوراحمد

فیلم جدید کیومرث پوراحمد از امروز چهارشنبه هشتم در پلتفرم فیلمو قابل مشاهده است. فیلمبردار این فیلم سینمایی «اصغر رفیعی جم» و تدوین بر عهده «خشایار محدیان» و «سعید سیاح» است. این فیلم به تهیه کنندگی «علی قائم مگی» و «پژمان بازغی» بازیگر نقش اول فیلم است.

با «پژمان بازغی»، «محمدرضا غفاری»، «نسیم ادبی»، «حسین پاکدل»، «شادی مختاری»، «علی باقری»، «سام هاروکان»، «مه لقا باقری»، «جواد طوسی»، «پویا نجفی» به همراه «»، «مهبد جهاننوش»، «راشین ربیع»، «محمد متین ستاری» و «یزدان عیدی».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیشرفت کیومرث پوراحمد چیست؟ آیا فیلم Open Case می تواند موفقیت بزرگی باشد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا