اخبار روز سینما

جدیدترین اثر علیرضا داوودنژاد به زودی منتشر می شود علیرضا داوودنژاد: «مصائب شیرین ۲» شاید بهترین بازی رضا باشد.

علیرضا داودنژاد کارگردان سرشناس سینما به رئیس و قائم مقام سازمان سینمایی و مدیرعامل صدا و سیمای فیلمیران وعده اکران فیلم «مصاب شیرین ۲» را داد. یکی وی از آخرین خاطرات زنده یاد رضا داوودنژاد خبر داد و به احتمال زیاد این فیلم به زودی اکران خواهد شد..

به گزارش بازتاب آنلاین، «مصاب شیرین 2» محصول سال 1396 بود و اولین بار در جشنواره جهانی فجر به نمایش درآمد که به دلیل شیوع ویروس کرونا اکران عمومی آن به تعویق افتاد.

حالا پس از گذشت یک ماه و نیم از درگذشت رضا داودنژاد، پدرش علیرضا داودنژاد در صفحه اینستاگرام خود از آزادی قریب الوقوع وی خبر داد.

علیرضا داودنژاد کارگردان فیلم «مصائب شیرین ۲» نوشت: رئیس سازمان سینمایی، معاون سازمان و دوست شفیق رضا آقای علی سرتیپی قول اکران جدیدترین فیلم رضا را دادند که شاید بهترین فیلم او باشد. بازیگری مدتی پس از رفتنش و در نقش «مصاب شیرین 1» به خاطره ای برای نسل های دهه پنجاه و شصت تبدیل شد و با این فیلم آخرین خاطره سینمایی او را برای دهه هشتاد و نود و دیگر طرفدارانش حفظ خواهند کرد.

رضا داودنژاد در پشت صحنه فیلم «رنج های شیرین ۲»

رضا داودنژاد همچنین در فیلم های «لمینور»، «بی رویا»، «خط لب»، «یقه سفید»، «گیسوم» و «بیرو» بعد از «مصاب شیرین 2» بازی کرد.

علیرضا داودنژاد اولین قسمت این فیلم را در سال ۱۳۷۷ کارگردانی کرد و در آن زمان به دلیل درگیر شدن در موضوعی جدید و داغ توجه بسیاری را به خود جلب کرد. قسمت دوم این فیلم بیست سال بعد ساخته شد و دوباره شخصیت اصلی به دست رضا داودنژاد افتاد.

«مصاب شیرین 2» ادامه اپیزود اول است و درباره دختری است که برای تولد 18 سالگی پدر و مادرش را به مکانی نامعلوم دعوت می کند، والدین سفری را از منچستر به لندن آغاز می کنند و در این سفر مروری بر زندگی خود دارند زندگی های گذشته

به جز رضا داوودنژاد، ترلان پروانه، مونا داوودنژاد، زهرا داوودنژاد، علی داوودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و محمدرضا داوودنژاد نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا