اخبار روز

جدول واریز حقوق مرداد بازنشستگان تامین اجتماعی/ سپه و بانک ملی بخوانند


به گزارش مانیبان، سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت حقوق برنامه ریزی کرده است. مرداد ماه بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان را اعلام کرد.

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، پرداخت حقوق مرداد ماه بازنشستگان طبق ماه های گذشته از 30 مرداد ماه و با پرداخت مستمری بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف “ت” شروع می شود، پرداخت می شود. آغاز می شود و مستمری بازنشستگان با حرف «الف» جزء دوم نیز بیست و یکم پرداخت می شود. مرداد ماه پرداخت خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پرداخت حقوق بازنشستگان مرداد ماه تا 10 مردادماه انجام شد مرداد و بر اساس جدول زیر به ترتیب حروف الفبا انجام می شود و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی آخرین گروه بازنشستگانی خواهند بود که در 10 مردادماه حقوق دریافت می کنند.

لازم به ذکر است به بازنشستگان، از کارافتادگان و بازماندگان واجد شرایط حقوق ماهیانه پرداخت می شود. یکی یکی از اصلی ترین تعهدات بلندمدت سازمان تامین اجتماعی است و در این بخش هم اکنون بیش از 3 میلیون و 880 هزار خانوار ماهانه از این سازمان حقوق دریافت می کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا