لاله صبوری گفت: “اختلاف کم سنی که بین من و فرزندانم وجود داشت، باعث شد که به طوری کلی با هم بزرگ شویم و بتوانیم در کنار هم درس بخوانیم، تلویزیون تماشا کنیم و لذت بردن از زندگی را با یکدیگر تجربه کنیم.”

لاله صبوری به تازگی از همسرش جدا شده است. لاله صبوری بازیگر ایرانی است. لاله صبوری متولد 1346 است. لاله صبوری نیز خواننده است. رشته تحصیلی لاله صبوری لیسانس تئاتر می باشد. لاله صبوری برای اولین بار در 17 سالگی ازدواج کرد که منجر به طلاق شد. او دو فرزند از همسر اول و یک فرزند از همسر دوم خود دارد.

لاله صبوری از همسرش طلاق گرفت! /چرا خانم بازیگر یهویی همچین تصمیمی گرفت!

من از زمانی که یادم می آید مادر هستم

لاله صبوری: خیلی جوان ازدواج کردم و در 17 سالگی باردار شدم. وقتی تازه 18 ساله شدم اولین پسرم «بهداد» به دنیا آمد، گاهی من و دوستانم به شوخی می گوییم تا جایی که یادم می آید مادر هستم و نمی دانم زندگی بدون مادر چگونه است.

اما من فکر می کنم مادری یک زن را کامل می کند. کسانی که این احساس را تجربه می کنند به خوبی می دانند که زن پس از تولد فرزند دچار تحول اخلاقی اساسی می شود و بنابراین وارد مرحله متفاوتی از زندگی خود می شود.

دردسر های مادر شدن در سنین پایین

لاله صبوری: وقتی در سنین پایین بچه دار می شوید قطعا بچه دار شدن مشکلات خاص خودش را دارد. چون مشکلات برای خانمی که در آستانه جوانی است و کمی بی تجربه است به مراتب بیشتر است، بدون حمایت مادرم در آن مرحله، بدون شک نمی توانم به خوبی از پسرم مراقبت کنم. و من به کارهای دیگرم رسیدگی می کنم.

سه سال بعد از اولین فرزندم صاحب فرزندی شدم و دخترم «هلیا» به دنیا آمد، با تولد دخترم شاید مشکلات مراقبتی ام بیشتر شده بود اما به همان اندازه از مادر بودن لذت بردم.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *