اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

جتور شانهای ال6 پلاگین ؛ چین برای شما کوه و دریا را آورده است! (+عکس)

عصر ایران–  جتور محصول جدید خود یعنی شانهای ال6 پلاگین هیبرید را روانه بازار می کند. این نام در زبان سنتی چینی به مفهوم کوه و دریا است.

جتور شانهای ال6 از منظر ابعاد برابر با 4360 میلیمتر در طول، 1910 میلیمتر در عرض و 1684 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز 2720 میلیمتر است. وزن خالص 1756، 1787 و 1796 کیلوگرم متغیر برحسب تریم محاسبه شده است.

زاویه ورود شانهای ال6 پلاگین هیبرید 19 درجه و زاویه خروج آن 22 درجه است.

در نمای جانبی، رینگ های 20 اینچی آلومینیومی و کالیپر ترمز با رنگ زرد فلورسنت جلب نظر می کنند.

در پروفایل دماغه، برای شانهای از همان طراحی جتور داشنگ استفاده شده و تنها فرم سپر یکپارچه متفاوت است. چراغ های اصلی عقب طراحی یکپارچه دارند.

در بحث ایمنی نیز شانهای ال6 پلاگین هیبرید مجهز به دستیار رانندگی پیشرفته شامل ترمز اضطراری اتوماتیک، مانیتورینگ شرایط فیزیکی راننده با دوربین که روی ستون A قرار گرفته و… است.

شانهای ال6 پلاگین هیبرید ترکیبی از انجین 1.5 لیتری توربو 4 سیلندر و یک موتور الکتریکی را ارائه می دهد. خروجی انجین 154 اسب بخار است. در رابطه با خروجی کل سیستم هیبرید هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از بسته باتری ترنری لیتیم با ظرفیت های 10.9 و 19.43 کیلووات ساعت(براساس تریم) تامین می شود. برد حرکتی خودرو در حالت الکتریکی خالص 48 و 91 کیلومتر محاسبه شده است. بیشینه سرعت 180 کیلومتر برساعت است.

کابین طراحی ساده و فناورانه ای دارد که از ویژگی های آن باید به نمایشگر دیجیتال خطی اطلاعات کیلومتر، نمایشگر دیجیتال تنظیمات سرگرمی، شارژ بی سیم، سانروف پانورامیک، نورپردازی هوشمند، سیستم صوتی سونی، تنظیم الکتریکی صندلی ردیف جلو، خروجی تهویه برای ردیف عقب، تنظیم الکتریکی آینه های جانبی به همراه تاشوی خودکار، پشتیبانی از فرمان های صوتی و… اشاره کرد.

شانهای ال6 پلاگین هیبرید

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا