اخبار روز

واکنش جبلی به قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ عاملان این جنایت تاوان خواهند داد!/جزئیات

با توجه به واقعه تلخی که برای داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور کشورمان و همسرش، رخ داد؛  رئیس سازمان صدا و سیما، در پیامی این حادثه را تسلیت گفت.

به گزارش تازه‌نیوز و استناد به اعلام روابط عمومی سازمان صدا و سیما، متن پیام تسلیت پیمان جبلی به مناسبت مرگ داریوش مهرجویی و همسرش به شرح زیر است:

روز تلخ و دردناکی برای هنر ایران بود. فقدان غم انگیز و تاسف بار مرحوم داریوش مهرجویی و همسر گرانقدرش همه ما را ناراحت کرده است. این استاد فقید با قلم و ظاهر خود یکی از نمادهای سینمای مردمی ایران بود که آثارش از ماندگارترین است. مرحوم مهرجویی مدت‌ها در ساخت فیلم‌های مهمان مامان و آسمان محبوب  با رسانه ملی همکاری داشته و حیف است که دو سریال «عطار» و «زکریای رازی» از ساخته‌های وی به مرحله تصویربرداری نرسید. بدون شک عاملان جنایت هولناک دیشب تاوان آن را خواهند داد و عدالت برقرار خواهد شد. ضایعه درگذشت مرحوم مهرجویی و همسرش را به خانواده، دوستان و هنرمندان تسلیت می گویم و از خداوند منان برای این دو عزیز علو درجات مسئلت دارم.

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر شب گذشته در خانه خود در کرج توسط مهاجمان ناشناس کشته شدند.

مرحوم مهرجویی متولد سال 1318 است و آثاری چون «گاو»، «دایره مینا»، «هامون»، «لیلا»، «سارا»، «پری»، «اجاره نشینان»، «مهمان مامان» و «نارنجی پوش» را خلق کرد. . «سنتوری»، «آسمان محبوب» و «لامینور» از جمله کارگردانان صاحب سبک سینمای ایران بودند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا