جولیا رابرتز در پنجاهمین دوره جوایز سزار، معادل فرانسوی اسکار، جایزه افتخاری سزار دریافت خواهد کرد. این رویداد در تاریخ 28 فوریه در سالن المپیک پاریس برگزار می شود.

جولیا رابرتز در مراسم جوایز سزار 2025 جایزه افتخاری دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، جولیا رابرتز در پنجاهمین دوره جوایز سزار، معادل جایزه اسکار در فرانسه، جایزه افتخاری سزار دریافت خواهد کرد. این رویداد در تاریخ 28 فوریه در سالن المپیک پاریس برگزار می شود.

آکادمی سزار در بیانیه ای از این بازیگر به عنوان منبع الهام و نماد سینمای جهان یاد کرد که نه تنها یک بازیگر بلکه نماد فرهنگ عامه است.

آکادمی فرانسه در ادامه به اولین نقش های رابرتز اشاره کرد و افزود: از زمانی که رابرتز در سال 1990 با بازی ویویان در فیلم زن زیبا به شهرت رسید، این راه را با نقش های متنوع و فراموش نشدنی مانند «عروسی بهترین دوست من در ناتینگ هیل» ادامه داد. به عنوان درام هایی مانند “رابطه پلیکان”، “ارین بروکوویچ” و “تنها در برابر همه” که برای آنها جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را در سال 2001 دریافت کرد.

رابرتز با فیلمسازان مشهوری مانند استیون سودربرگ در فیلم های “Ocean’s 11” و “Ocean’s 12” کار کرد و همچنین در “Closer” نقش مایک نیکولز را بازی کرد. او به زودی در فیلم هیجان انگیز لوکا گوادانینو “پس از شکار” دیده می شود.

جایزه افتخاری سزار که دستاوردهای حرفه ای هنرمندان و فیلمسازان را به رسمیت می شناسد، پیش از این به دیوید فینچر، کریستوفر نولان، کیت بلانشت، پنه لوپه کروز، رابرت ردفورد و جورج کلونی اهدا شده بود.

رابرتز علاوه بر حرفه بازیگری، در امور بشردوستانه از جمله به عنوان سفیر یونیسف نیز فعال است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما