به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، مستند پرتره «ناگهان با نگاه عمیق‌تر» ساخته مارک کازینز از انگلیس که درباره نقاش مدرنیست بریتانیایی «ویلهلمینا بارنز گراهام» است، برنده جایزه توپ بلورین بهترین فیلم از فیلم کارلووی واری 2024 شد. جشنواره.

به گزارش ایسنا، داستان طلاق نروژی با عنوان «دوست داشتنی» ساخته لیلیا اینگولفسدوتیر جایزه هیئت داوران و هلگا گورن برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کردند. این فیلم همچنین برنده جایزه فیپرشی (انجمن بین المللی منتقدان فیلم)، جایزه برچسب سینمای اروپا و جایزه بزرگ هیئت داوران کلیسای جهانی شد.

جایزه کارگردانی نیز به نلیسیا لو برای پیرس، محصول مشترک سنگاپور/تایوانی/لهستان، داستانی پیچیده درباره خانواده ای که بر اثر رسوایی از هم پاشیده شده است، تعلق گرفت.

تون کاس و گیدو پولمنز برای بازی در فیلم «سه روز ماهی» به کارگردانی پیتر هوگندورن برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شدند.

به گزارش ورایتی، جشنواره کارلووی واری همچنین به خاطر یک عمر دستاورد سینمایی از «دانیل برول»، «کلایو اوون»، «ویگو مورتنسن» و «ایوان تروجان» از جشنواره کارلووی واری تقدیر کرد.

همچنین امسال ویژه برنامه بزرگداشت فرانتس کافکا رمان نویس مشهور چک در جشنواره کارلووی واری برگزار شد که با نمایش آثاری از کارگردانانی چون اورسن ولز، مارتین اسکورسیزی، فدریکو فلینی و استیون سودربرگ با الهام همراه بود. از آثار این نویسنده بزرگ

پنجاه و هشتمین جشنواره فیلم کارلووی واری از 28 ژوئن تا 6 جولای در جمهوری چک برگزار شد.

۲۲۰۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما