اخبار روز سینما جهان

پیوستن جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن به فیلم جدید گای ریچی!

فیلم جدید گای ریچی هنری کاویل کارگردان پرمشغله هالیوود در کنار جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن تهیه کنندگی را بر عهده خواهد داشت.

گزارش های جدید منتشر شده توسط Deadline نشان می دهد که پروژه ای به نام چشمه جوانی گای ریچی در دست ساخت است. این فیلم اکشن ماجراجویی به نویسندگی جیمز وندربیلت، داستان برادری را روایت می‌کند که پس از سال‌ها دوری، برای کشف مکانی ماورایی دست به ماجرایی خطرناک و مرگ‌بار می‌زند.

جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن به فیلم جدید گای ریچی پیوستند

تاکنون تنها جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن به عنوان شخصیت های اصلی معرفی شده اند. فیلم گای ریچی فیلم Fountain of Youth قرار است از سرویس استریم اپل تی وی پلاس پخش شود. با این حال تاریخ دقیق اکران این فیلم اعلام نشده و اطلاعات تکمیلی درباره این فیلم مشخص نیست.

فیلم جدید گای ریچی

گای ریچی کارگردان، تهیه کننده و نویسنده بریتانیایی است. او در 10 سپتامبر 1968 در هاتون انگلستان به دنیا آمد. او به عنوان کارگردان سینما به شهرت جهانی دست یافت و به دلیل سبک منحصر به فرد و تحسین شده خود در فیلم های اکشن و جنایی شناخته شده است.

او از سال 1995 فعالیت خود را در صنعت سینما آغاز کرد و با فیلم قفل، انبار و دو بشکه سیگار در سال 1998 به شهرت جهانی رسید. این فیلم با استقبال خوبی روبرو شد و به عنوان یک فیلم مستقل با بودجه محدود به موفقیت بزرگی دست یافت.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا