اخبار روز سینما

جان سینا: فصل دوم سریال Peacemaker سال 2025 منتشر خواهد شد

فصل دوم سریال Peacemaker با حضور «جان سینا»، احتمالاً در بازه زمانی سپتامبر تا نوامبر 2025 (شهریور تا آبان 1404) پخش خواهد شد.

«جان سینا» ستاره سریال Peacemaker، اطلاعات جدیدی درباره زمان انتشار فصل دوم این سریال به «The Direct» ارائه داد. او در رویداد فرش قرمز فیلم جدیدش Jackpot! که در تاریخ 9 اوت 2024 (18 مرداد 1403) در تئاتر TCL Chinese در لس آنجلس برگزار شد، اعلام کرد که انتظار می‌رود فصل دوم Peacemaker در سال 2025 منتشر شود. «جان سینا» اضافه کرد: «امیدوارم که فصل دوم سال آینده منتشر شود و این تنها اطلاعاتی است که در حال حاضر می‌توانم ارائه دهم.»


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


جان سینا: فصل دوم سریال Peacemaker سال 2025 منتشر خواهد شد

سریال Peacemaker که به عنوان اسپین‌آف فیلم The Suicide Squad ساخته شد، در اوایل سال 2022 موفقیت زیادی کسب کرد و پس از پایان فصل اول، بزرگ‌ترین عملکرد یک‌روزه را در بین سریال‌های اصلی Max به ثبت رساند. با این حال، با ورود «جیمز گان» به عنوان مدیر مشترک «DC Studios» و تغییرات جدید در برنامه‌های پروژه‌های آینده، خوشبختانه تأیید فصل دوم Peacemaker لغو نشد.

جان سینا: فصل دوم سریال Peacemaker سال 2025 منتشر خواهد شد

اگر تولید فصل دوم سریال پیس میکر به‌زودی شروع شود، احتمالاً هشت قسمت جدید تا اوایل سال 2025 (دی 1403) به پایان خواهد رسید و سریال می‌تواند پس از اکران Superman در تاریخ 11 ژوئیه 2025 (20 تیر 1404) آماده پخش شود. «گان» احتمالاً فاصله‌ای بین این دو انتشار خواهد گذاشت، بنابراین فصل دوم Peacemaker احتمالاً بین سپتامبر تا نوامبر 2025 (شهریور تا آبان 1404) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال Peacemaker چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Thedirect

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا