اخبار روز سینما

جان بریتنی اسپیرز در خطر است. احتمال مرگ او در اثر مصرف بیش از حد

از نوامبر 2021، زمانی که قرارداد 13 ساله برای کنترل امور شخصی و مالی بریتنی اسپیرز لغو شد، او شادی آزادی خود را در رگباری از پست های بسیار احساسی در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که بسیاری از آنها او را نیمه برهنه نشان داده اند. است.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; پست های اغلب عجیب و غریب او به این ترس دامن زده است که این زن 41 ساله شکننده تر از آن چیزی است که تصور می کند. او به دلیل سال‌ها کنترل زندگی‌اش توسط دیگران آسیب دیده است و ممکن است هنوز با مشکلات روانی دست و پنجه نرم کند که دلیل اصلی او به پدرش اجازه داد تا زندگی او را کنترل کند.

اعتیاد بریتنی اسپیرز به مت آمفتامین

خانواده بریتنی اسپیرز در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار دیلی میل به او گفتند که مصرف مواد مخدر او از سر گرفته شده است و برخی از اعضای خانواده مدعی شدند که او اکنون به متامفتامین (متامفتامین)، مشتق شده از کوکائین معتاد شده است. این سریال به شدت اعتیادآور است. Breaking Bad در مورد آن بود، اعتیاد آور است.

پس از گذراندن نه ماه با خانواده اسپیرز – پدر و مادر بریتنی، برادرش، شوهر سابقش و فرزندانشان – برای یک مستند جدید، این گزارشگر معتقد است که وضعیت آنها نگران کننده تر از آن چیزی است که هر کسی فکر می کند.

کوین فدرلین، همسر سابق و پدر دو فرزندش، گفت: «می‌ترسم او معتاد شود. دعا کردم یکی به اعتیادش اشاره کند و خودش بیاید. این یکی وحشتناکه او مادر فرزندان من است.»

پسران او، شان، 17، و جیدن، 16 ساله، از دیدن مادر خود امتناع می کنند و ادعا می کنند که او در خانه مواد مخدر مصرف می کند.

پدر بریتنی، جیمی، گفته است که می ترسد دخترش به سرنوشتی دچار شود که امی واینهاوس خواننده انگلیسی در سن 27 سالگی بر اثر سوء مصرف مواد مخدر و الکل درگذشت.

این خبرنگار پس از گذراندن وقت با هر دو خانواده، امی در سه سال قبل از مرگش و بریتنی در سال گذشته، به شباهت های نگران کننده ای اشاره کرده است و همانطور که همسر سابقش چندین بار گفته است: “هر بار که تلفن زنگ می خورد”. ترس از شنیدن اخبار مخرب من نمی‌خواهم بچه‌ها یک روز صبح از خواب بیدار شوند و بفهمند مادرشان بیش از حد مصرف کرده است.»

قطع ارتباط با خانواده

جان بریتنی اسپیرز در خطر است. احتمال مرگ او در اثر مصرف بیش از حد

پس از پایان کنترل قانونی خانواده اش بر زندگی او، بریتنی روابط خود را با آنها قطع کرد و پدرش را متهم کرد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده، او را مرعوب کرده و حتی بریتنی را مجبور به استفاده از کنترل بارداری کرده است. چند تن از اعضای خانواده می گویند که مایلند با او تماس بگیرند، اما می گویند که او دیگر تحت مراقبت آنها نیست و اکنون به گروهی از مشاوران قدرتمند متکی است و نمی توان افرادی را که زمانی نزدیک به بریتنی بودند نادیده گرفت. .

ماه گذشته، بریتنی فاش کرد که اقداماتی را برای آشتی با مادرش، لین انجام داده است، اما برای بقیه اعضای خانواده او چنین رویکردی وجود نداشته است. سال گذشته هیچ کدام از آنها در مراسم ازدواج او با سام اصغری، مدل 26 ساله ایرانی-آمریکایی شرکت نکردند.

خواهر بریتنی، جیمی لین، پس از خاطراتش، چیزهایی که باید می گفتم، که در آن اعتراف کرد که به دلیل بدنامی بریتنی با عزت نفس پایین دست و پنجه نرم می کند، دیگر با بریتنی در تماس نیست.

دور از بچه ها

جان بریتنی اسپیرز در خطر است. احتمال مرگ او در اثر مصرف بیش از حد

کوین، همسر سابق بریتنی به این خبرنگار گفت که در یک مقطع زمانی که بچه ها هنوز نوزاد بودند، به وکیل خود دستور داد که به بریتنی هشدار دهد که در حین مصرف مواد مخدر شیر ندهد.

بچه‌ها تصمیم گرفتند تا زمانی که مادرشان برای مشکلاتش کمک نگرفته، دیگر نبینند. بریتنی پس از انتشار مقاله ای که تصمیم کودکان را در مورد مادرشان فاش می کرد، در شبکه های اجتماعی ظاهر شد و مانند یک حیوان زخمی به فرزندانش حمله کرد.

آن‌ها در طول سال‌ها تجربیات دردناک زیادی با آن داشته‌اند و با افزایش سن هیچ چیز تغییر نکرده است. در یک اقامت وحشتناک در خانه بریتانی، آنها می گویند که مادرش را نیمه شب در نزدیکی درب اتاق خواب Jaden با یک چاقوی آشپزخانه در دست دیدند. جیدن به پدرش گفت: «او با چاقو آنجا ایستاده بود.

بریتنی در واکنش به تصمیم فرزندانش گفت: من سزاوار احترام هستم، من مادر آنها هستم. در واقع او هزینه تحصیل و حمایت از فرزندانش را می پردازد.

بریتنی اسپیرز هزینه زندگی و تحصیل فرزندانش را می پردازد

کوین فدرلاین ماهانه حدود 40 هزار دلار از بریتنی برای مخارج فرزندانش دریافت می کند. بریتنی درست می گوید که سال ها برای سبک زندگی اطرافیانش هزینه کرده است.

نقشه کوین این است که بچه هایش را به هاوایی ببرد. در هاوایی، والدین باید فرزندان خود را تا 23 سالگی حمایت کنند، شرطی که در هر ایالت دیگر ایالات متحده به 18 سالگی ختم می شود. این می تواند برنامه ای برای ادامه دریافت کمک هزینه بریتنی برای کوین باشد.

بریتنی همچنین معتقد است که کوین زمان زیادی را با فرزندانش نمی گذراند، او اظهار می کند که کوین نیز یک مصرف کننده دائمی ماری جوانا است که در کالیفرنیا قانونی است.

امروزه کوین و فرزندانش در کالاباساس زندگی می‌کنند، منطقه‌ای برای افراد مشهور در کوه‌های سانتا مونیکا با همسایگانی مانند کورتنی کارداشیان و دیگر افراد مشهور. البته کرایه این خانه را که دارای زمین بسکتبال و استخر است، بریتنی پرداخت می کند.

کوین و شریک زندگی اش ویکتوریا مطمئناً یک خانه دوست داشتنی برای بچه ها انتخاب کرده اند و برای رانندگی آنها به مدرسه و سایر فعالیت ها وقت گذاشته اند. اما هیچ گلی در باغ نیست. علف ها به خوبی نگهداری نمی شوند و با دو سگ که در اطراف پرسه می زنند باید مراقب قدم های خود باشید. بچه ها عکس های مادرشان را در اتاق خوابشان دارند، اما هیچ جای دیگری از خانه نشانی از بریتنی ندارند.

برنامه توانبخشی و درمان؛ آخرین فرصت برای نجات بریتنی اسپیرز

گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه بریتنی مصرف تثبیت کننده های خلق و خوی خود را متوقف کرده است و داروهایی که در عوض مصرف می کند او را فعال می کنند.

یکی از دوستانش به TMZ گفت: “می ترسم او بمیرد.”

جودی مونتگومری، یکی از محافظان سابق بریتنی که از سوی دادگاه به جای پدرش در کنترل امور او منصوب شد و به درخواست بریتنی در هیئت مدیره او باقی ماند، به کوین گفت که سام اصغری و مدیرش، کید هادسون، قرار است در یک برای درمان و توانبخشی، بریتنی حداقل به مدت دو ماه در خانه امنی که به او در لس آنجلس اجاره شده است، با یک متخصص پزشکی متخصص در درمان اعتیاد تحت درمان قرار خواهد گرفت. جودی حتی به کوین گفته بود که فرزندانش را برای اتفاقی که قرار است بیفتد آماده کند. زمانی که کوین منتظر پیامی از جودی بود تا به او بگوید که برنامه درمانی شروع شده است، فقط پیامی از جودی دریافت کرد که در آن استعفا می داد.

زمانی که شایعات نابسامانی سریال در فضای مجازی منتشر شد، بریتنی در اینستاگرام این داستان را تکذیب کرد و ادعا کرد که چنین طرحی وجود ندارد.

بعداً یکی از اعضای خانواده بریتنی گفت: این آخرین فرصت برای نجات او بود.

شاید جای تعجب نباشد که بریتنی تسلیم این مداخله نشد. هنگامی که بریتنی در سال 2008 سقوط کرد و مجبور به درمان شد، علاوه بر از دست دادن کنترل زندگی، نوزادانش را نیز از او گرفتند. در سال 2019، بریتنی به دادگاه گفت که مجبور شده است در یک آسایشگاه روانی بماند و بدون رضایت او داروهای مختلفی تجویز کرده است.

شکست در همزیستی با سام اصغری

جان بریتنی اسپیرز در خطر است. احتمال مرگ او در اثر مصرف بیش از حد

امروز، گزارش ها حاکی از آن است که ازدواج بریتنی با اصغری با مشکل مواجه شده است و طرفداران متوجه شده اند که بریتنی در تعطیلات اخیر در پورتوریکو در ماه آوریل حلقه ازدواج خود را به تن نکرده است. همچنین گزارش هایی مبنی بر عصبانی شدن بریتنی در یک رستوران منتشر شده است.

یکی از دوستانش به یک نشریه آمریکایی گفت: «او اغلب تمام شب را بیدار است، روزها می خوابد و دائماً عصبانی است.

اگرچه جیمی توسط بریتنی و بسیاری از طرفدارانش به دلیل داشتن کنترل قانونی تمام زندگی خود محکوم شده است، اما جیمی قاطعانه معتقد است که او پدری دوست داشتنی است که برای محافظت از دختر مشهورش آنچه لازم بود انجام داده است.

برگفته از رسانه وقت صبح

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا