اخبار روز

جان اپرا بازیگر «پدرخوانده» درگذشت

جان اپرا بازیگر فیلم های پدرخوانده دوم و فول هاوس در سن 83 سالگی درگذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، جان اپرا، بازیگر فیلم های پدرخوانده دوم و فول هاوس روز دوشنبه در لس آنجلس درگذشت. او 83 سال داشت.

آپرا که در سال 1941 در یک خانواده مهاجر ایتالیایی در نیوجرسی به دنیا آمد، بخشی از زندگی اولیه خود را قبل از اینکه خانواده اش به طور کامل در آمریکا مستقر شوند، در ایتالیا گذراند. در اوایل دهه 1960 او در نیویورک با جاشوا شلی که معلم میا فارو و جان وویت نیز بود در نیویورک درس بازیگری گذراند و اولین بازی خود را در سال 1968 به عنوان قاتل در فیلم کلاسیک گلوله استیو مک کوئین انجام داد.

اپرا پس از بازی در مجموعه تلویزیونی مانیکس دهه 1970، فیلم ملخ دهه 1970 و فیلم گرمای قفس در سال 1974، اولین فیلم بلند جاناتان دمی، به شهرت رسید. با این حال، زمانی که او برای ایفای نقش تسوی جوان در فیلم پدرخوانده قسمت دوم فرانسیس فورد کاپولا انتخاب شد، کار او شروع شد.

او بازیگر اصلی سریال کمدی «مونته فوسکوس» در سال 1975 بود و از سال 1981 تا 1987 در سریال «مت هیوستون» از شبکه ABC بازی کرد و سپس به مدت شش سال در «دنیای دیگری» نقش لوکاس کاستیلیانو را بازی کرد. .

او همچنین بازیگر فیلم «فول هاوس» بود و در بازسازی نتفلیکس در نقش همان شخصیت ظاهر شد. او همچنین بازیگر سریال های سوپرانو و سی اس آی بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا