اخبار روز سینما

جانی دپ دیگر به دزدان دریایی کارائیب باز نخواهد گشت!

به گزارش پی ام آپ، بر اساس گزارش های منتشر شده، جانی دپ بازیگر مشهور هالیوود دیگر قصد همکاری با کمپانی دیزنی را ندارد و به همین دلیل دیگر در  نقش جک اسپارو  در سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب او را نخواهیم دید.

در این میان، جک اسپارو نمادین ترین شخصیتی است که جانی دپ در دوران بازیگری خود ثبت کرده است و بازی در این نقش برای او شهرت و ثروت زیادی به ارمغان آورد. اما حالا به نظر می رسد که پرونده تجاری او با شرکت دیزنی برای همیشه بسته شده است و این ماجرا به زمان جدایی او از همسر سابقش امبر هرد برمی گردد.

بازگشت جانی دپ به دزدان دریایی کارائیب را رد کرد

در طول محاکمه پر سر و صدای جدایی آقای دپ از امبر هرد، خانم هرد او را به سوء استفاده متهم کرد و در حالی که جانی دپ در نهایت در آن دادگاه پیروز شد، جنجال‌های زیادی که در آن زمان شروع شد، اکنون پیامدهای زیادی را به همراه دارد. زمانی که امبر هرد اتهامات مختلفی را علیه دپ مطرح کرد، بسیاری از شرکت ها از جمله دیزنی قراردادهای خود را با آقای دپ به حالت تعلیق درآوردند و پس از این که او در دادگاه پیروز شد، اوضاع متفاوت شد.

حالا جانی دپ دیگر جک اسپارو را دوست ندارد

بر اساس گزارشی که در روزنامه دیلی میل منتشر شده، اکنون این جانی دپ است که دیگر نمی خواهد با شرکت دیزنی همکاری کند و دلیل آن نیز واکنش به رفتار مقامات این شرکت در جریان محاکمه است. حالا جانی دپ آنقدر در تصمیمش محکم است که حاضر نیست به هیچ قیمتی در نقش جک اسپارو جلوی دوربین باشد. حتی اگر از دست مزد 20 میلیون دلاری او در سری 6 دزدان دریایی کارائیب صرف نظر شود.

در جریان جلسه دادگاه، جانی دپ بیانیه ای مبنی بر قطع همکاری با شرکت دیزنی صادر کرده بود و همچنان بر تصمیم خود ایستاده است. اگرچه او نمی خواهد دوباره در این فیلم هالیوودی نقش دزد دریایی را بازی کند، اما مسئولان شرکت دیزنی مشتاق هستند که او را به تیم خود بازگردانند.

بازگشت جانی دپ به دزدان دریایی کارائیب را رد کرد

جری بروکهایمر، تهیه کننده فیلم های «دزدان دریایی کارائیب»، تمایل خود را برای بازگشت جانی دپ به شرکتش ابراز کرده است، اما می داند که در نهایت همه چیز به شرکت دیزنی بستگی دارد. او در مصاحبه ای در سال 2022 گفت:

باید از مسئولان دیزنی بپرسید. من نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. من دوست دارم دپ را در فیلم ببینم. او دوست من و بازیگر بزرگی است و مایه تاسف است که زندگی شخصی او در مسیر کاری ما قرار گرفته است.

اگرچه او مشتاقانه منتظر بازگشت دپ است، اما می داند که کینه شدید دپ از شرکت دیزنی و امتناع او از همکاری با این شرکت خارج از کنترل او است. با توجه به اتفاقات اخیر، قابل درک است که دپ بسیار عصبانی است. در آن دوره، او به عنوان یک متجاوز به عنف به تصویر کشیده شد، اما در نهایت به امبر هرد در دادگاه پیروز شد. اما ترمیم خسارت ناشی از چنین ادعایی واقعا کار ساده ای نیست.

کمپانی دیزنی اکنون باید با واقعیت تلخ ساخت فیلم دزدان دریایی کارائیب بدون جانی دپ دست و پنجه نرم کند و بعید است که این فیلم در غیاب او به موفقیت زیادی دست یابد. چون کاپیتان اسپارو قلب و روح این فیلم بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا