به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، فیلم جدید جانی دپ «مودی» از شنبه 5 مهر (5) اکران می شود. آبان) نوزدهمین جشنواره فیلم رم 2024 به پایان می رسد و ساکنان این شهر دیگر نمی توانند منتظر حضور بازیگر محبوب خود باشند.

گزارش کردن مهر به گزارش هالیوود ریپورتر، در واقع نکته قابل توجه دوره 10 روزه جشنواره امسال که چندان درخشان نبود، بدون شک حضور جانی دپ در روز شنبه برای ارائه فیلم «مودی» است که اولین بار در جشنواره فیلم سن سباستین و حدود 3 روز پر از هرج و مرج است که زندگی نقاش و مجسمه ساز مشهور ایتالیایی آمادئو مودیلیانی است.

این در حالی است که در رویدادی جدا از جشنواره فیلم، فیلم دپ جمعه شب در همین شهر جایزه کاپری کالت را دریافت می کند.

بری نویدی تهیه کننده «مودی» که دوست دیرینه آل پاچینو است، جمعه شب جایزه کاپری را دریافت می کند. نویدی در این فیلم همچنین در نقش موریس گاگنانت، مجموعه دار آثار مجذوب مودیلیانی بازی کرد.

جایزه کاپری توسط موسسه کاپری، یک سازمان غیرانتفاعی که جشنواره سالانه فیلم کاپری را برگزار می کند، اهدا می شود. بیست و نهمین جشنواره سالانه کاپری که در 27 دسامبر افتتاح می شود و توسط لینا ورتمولر برگزار می شود، سال گذشته جایزه بهترین فیلم را به فیلم مستقل «قربانی میراندا» به کارگردانی میشل دونر اهدا کرد.

در این جشن فهرستی از مهمانان صنعت فیلم ایتالیا و فراتر از آن، از جمله برنده اسکار بیلی آگوست و تهیه کنندگان برنده اسکار دانته فرتی و فرانچسکا لو شیاوو به نمایش گذاشته می شود. ریکاردو اسکامارسیو و آنتونیا دسپلات و تعدادی دیگر از چهره های سرشناس ایتالیایی از جمله انریکو وانزینا، ماسیمو جینی، لینا ساستری و… نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

«مودی» مهارت های کارگردانی دپ را به نمایش می گذارد و فراتر از کلیشه های جریان اصلی است. این فیلم با بازی آل پاچینو و ربکا هال به هنر، روابط و مبارزات شخصی مودیلیانی می پردازد.

دپ روز شنبه در این جشنواره به میان جمعیت خواهد رفت که بازار داغی برای بلیت این فیلم ایجاد کرده است.

۲۴۵۲۴۵

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما