اخبار روز سینما جهان

دیوید کورنسوت، جانشین هنری کویل شد!/ کورنسوت، سوپرمن میشود!

جانشین سوپرمن توسط جیمز گان مشخص شده است! با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید.
به تازگی اعلام شده است که دیوید کورنتوز به عنوان سوپرمن جدید در فیلم “سوپرمن: میراث”، که تولیدی از دی‌سی یونیورس است، جایگزین هنری کاویل شد. این خبر باعث واکنش‌های گسترده ای درباره شخصیت جدید مرد فولادی برای آینده دنیای DC شده است. با ما همراه باشید تا ادامه این مطلب را بدانید.

جانشین سوپرمن توسط جیمز گان فاش شد

جایگزین سوپرمن مرد فولادی جهان شوید

پس از شرایط دشواری که دیوید کورنسویت به عنوان سوپرمن جدید دنیای دی‌سی در فیلم “سوپرمن: میراث” با آنها مواجه شد، جیمز گان، یکی از مدیران ارشد استودیوی دی‌سی، نظر خود را درباره آینده فیلم بیان کرد.

سال ۲۰۲۳ برای برند دی‌سی، بزرگترین تحول در طول تاریخ استودیو وارنر برای برند دی‌سی رخ داد. زیرا دنیای گسترده سینمایی دی‌سی با پایان رسمی خود روبرو شد و جایگزینی جدید بنام “DC Universe” در نظر گرفته شد. یکی از پروژه‌های اصلی این استودیو با عنوان “Superman: Legacy” است که به عنوان بخشی از برنامه‌های بزرگ گان و پیتر سافران برای دنیای دی‌سی مطرح خواهد بود.

(Corenswet) کاویل را به برادران وارنر منتقل کرد. و حتی از زمانی که او آن را برای استودیو به سوپرمن تغییر داد دی واکنش‌های متفاوتی نسبت به مرد فولادی جدید برای دنیای آینده DC وجود داشته است. با وجود اینکه Superman: Legacy هنوز چند سال مانده است، برخی از طرفداران در تعجب هستند که DC چگونه سوپرمن را برای نسل بعدی از بین خواهد برد.

دیوید کورنسوت، جانشین هنری کویل شد!/ کورنسوت، سوپرمن میشود!

جانشین سوپرمن توسط جیمز گان فاش شد

دیوید کورنسو جانشین هنری کویل شد

حال به آنچه تا کنون توسط گان درباره “سوپرمن: میراث” تأیید شده است، می‌پردازیم. با وجود حملات جاری از سوی انجمن نویسندگان آمریکا و SAG-AFTRA، در واقع تعدادی از جزئیات کلیدی درباره فیلم “سوپرمن: میراث” توسط جیمز گان تأیید شده است.
از ابتدا گان بیان کرده بود که “سوپرمن: میراث” یک داستان اصلی نخواهد بود و در واقع تمرکز آن بر روی کلارک به عنوان قهرمان محبوب متروپلیس است. با در نظر گرفتن محدوده سنی، راه‌اندازی مجدد در اصل به دنبال کلارک در آغازین مراحل قدرت‌های بالقوه‌اش است، که به فیلم اجازه می‌دهد شخصیت را بدون نیاز به تکرار لحظات اولیه‌اش تنظیم کند.

Superman: Legacy) ثابت خواهد کرد که ابرقهرمانان از قبل در این تجسم دنیای DC وجود دارند، بنابراین فیلم تعدادی مبارز لباس قابل تشخیص را نشان می دهد. گان تاکنون ناتان فیلیون را در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسده در نقش هاوکگرل، ادی گیتگی در نقش مستر سوپریم و آنتونی کاریگان در نقش متامورفو انتخاب کرده است.

جانشین سوپرمن توسط جیمز گان فاش شد
دیوید کورنسو جانشین هنری کاویل شد

گان اطمینان داد که گنجاندن این شخصیت‌های DC به روایت بهتر داستان سوپرمن کمک می‌کند و قهرمان عنوان ریچل برازناهان، لوئیس لین را حفظ می‌کند. پس از پایان هر دو حمله، گان می‌تواند جزئیات بیشتری درباره Superman: Legacy که در حال حاضر تولید آن در اوایل سال 2024 آغاز می‌شود، فاش کند.

جالب است ببینیم در نهایت از چه بازیگرانی برای این فیلم استفاده خواهد شد و آیا ابرقهرمانان دی سی دیگری در حال معرفی هستند یا خیر. اما در حال حاضر، جهان باید به صبوری منتظر اعلامیه‌های “سوپرمن: میراث” باشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا