اخبار روز

ثروتمندترین زن جهان کیست؟ – اخبار آنلاین

به گزارش بازتاب آنلاین، فرانسوا بتانکور مایر که پس از مرگ لیلیان بتانکور در سپتامبر 2017 کل ثروت او را به ارث برد، اولین زنی در فرانسه شد که شش ماه پیش ثروتش از مرز 100 میلیارد دلار گذشت. با این حال، نه او و نه هیچ زن دیگری در جهان بیش از 200 میلیارد دلار ثروت ندارند.

یورونیوز در خبری نوشت: در میان ثروتمندترین مردان میلیاردر جهان، به استثنای ایلان ماسک و جف بزوس آمریکایی، ارزش دارایی برنارد آرنو، مالک فرانسوی لویی ویتون نیز از 200 میلیارد دلار گذشته است.

بر اساس گزارش فوربس، آلیس والتون، وارث هایپرمارکت های والمارت، با 78.8 میلیارد دلار ثروت، دومین زن ثروتمند جهان است.

ثروت بتانکور ده برابر بیشتر از ثروت شخص دوم است

فاصله زیادی بین زنان ثروتمند فرانسوی بین فرانسوا بتنکورت، ثروتمندترین زن جهان، و دومین زن ثروتمند وجود دارد. در حالی که ثروت بتانکور 100.4 میلیارد دلار تخمین زده می شود، ثروت کری پرودو، شماره 2 در این رتبه بندی، 9.8 میلیارد دلار است که ده برابر کمتر است.

خانم پرودو برای عموم مردم فرانسه ناشناخته است و به ندرت در رسانه ها ظاهر می شود. او به همراه همسر فقیدش شرکت فرانسوی-بریتانیایی «پنکو» را تأسیس کرد که پس از «توتال انرژی» دومین تولیدکننده بزرگ نفت در فرانسه است.

تانیا ساعده زینی، دختر ژاک ساعده، تاجر معروف و موسس شرکت حمل و نقل CMECGM، با ثروت 8.9 میلیارد دلار در جایگاه سوم این رتبه بندی قرار دارد.

Marie-Hélène Dassault، مدیر ارتباطات گروه شرکت های Dassault، که ثروت فوربس 8.9 میلیارد دلار تخمین زده می شود، چهارمین فرد در این لیست است. داسو یکی از تولیدکنندگان هواپیماهای جنگنده فرانسوی مانند میراژ و رافال است. ماری بنت بووالو، مالک شرکت لبنیات لاکتالیس، پنجمین و پس از آن دانیل بلونت، بیوه پیر بلونت، رئیس شرکت خدماتی Sodexo، و آن بوفور، سهامدار شرکت داروسازی ایپسن، قرار دارند.

ناتاشا نیکولایویچ، بیوه مارسل داسو و زن دیگری از خانواده داسو و همچنین زنی از خانواده صاحب شرکت پژو، در رتبه های بعدی ثروتمندترین زنان فرانسه قرار دارند.

233217

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا