اخبار روز

ثبت 3 فقره وام فوری 400، 500 و 150 میلیون تومانی بدون بهره.

وام | متقاضی دریافت وام بانکی 400 میلیون تومانی مهر ایران علاوه بر افتتاح حساب قرض الحسنه، نیاز به ایجاد یک حساب متوسط ​​برای حداقل سه ماه دارد. برای دریافت این وام باید سه ضامن رسمی به بانک ارائه دهید.

سقف این وام اشتغالزایی 500 میلیون تومان است. وام گیرندگان می توانند تا 84 ماه پس از دریافت تسهیلات مذکور اقساط خود را پرداخت کنند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام 400 میلیون تومانی، نرخ کارمزد و مدت پرداخت اقساط، وام گیرنده موظف به پرداخت اقساط به مبلغ 7 میلیون و 272 هزار و 727 تومان است. سود کل این وام 48 میلیون تومان است. در پایان بازپرداخت، وام گیرنده باید در مجموع 448 میلیون تومان به بانک پرداخت کرده باشد.

نگاهی به خدمات قابل توجه بانک بیندازید مهر وام ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی یکی از بهترین بانک های اعتباری کشور است که فعالیت خود را با گسترش فرهنگ اعتبار در چارچوب اسلامی آغاز کرد. این بانک قرض الحسنه ارائه دهنده انواع خدمات پولی و بانکی مجاز اعم از سپرده، قرارداد، بیمه عمر رایگان، قوانین جدید چک و … می باشد.

شرایط ثبت نام وام 150 میلیون تومانی بانک رفاه با اقساط 5 میلیونی

یکی یکی از طرح‌های امدادی بانک رفاه کارگران «کالای رفاه» است که برای خرید کالا به حقوق بگیران این گروه پرداخت می‌کند. بانک رفاه این وام را در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می کند.

به گزارش کماپپرس، بانک رفاه کارگران وام ۱۵۰ میلیون تومانی خرید کالا در قالب کارت اعتباری برای کارکنان، مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی تهیه کرده است. افرادی که وام ۱۵۰ میلیونی دریافت می کنند تنها امکان خرید کالا و محصولات مورد نیاز خود را در فروشگاه های صفحه حساب بانک رفاه کارگران دارند. برای تضمین این وام، متقاضیان باید فیش حقوقی خود را ارائه دهند. نرخ سود این وام 18 درصد و اقساط آن در مدت 26 ماه قابل پرداخت است.

طبق شرایط اعلام شده، هر قسط این وام 5 میلیون و 422 هزار و 859 تومان و سود آن 45 میلیون و 222 هزار و 936 تومان است. در پایان مهلت تعیین شده برای پرداخت اقساط، وام گیرنده در مجموع 195 میلیون و 222 هزار و 936 تومان به بانک پرداخت کرد. لازم به ذکر است پرداخت اقساط این وام به صورت غیرحضوری از طریق سایت بانک رفاه امکان پذیر است.

بانک رفاه کارگران چه نوع خدمات مالی و بانکی ارائه می دهد؟

بانک رفاه کارگران علاوه بر این طرح وام، وام های دیگری را با نرخ سود متفاوت و شرایط بازپرداخت منعطف در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این مجموعه علاوه بر ارائه تسهیلات در زمینه سپرده ها، تسهیلات و تعهدات ریالی، خدمات ارزی، بانکداری الکترونیک و سامانه های سیار نیز به مشتریان خدمات ارائه می کند. پرداخت، فاکتور و کارمزد، استعلام شبا و گارانتی ارز، ثبت قرارداد الکترونیکی تسهیلات، زمانبندی تحویل سکه، سجام و کارگزاری از دیگر خدمات ارائه شده در این مجموعه است.

شرایط ثبت نام وام 500 میلیون تومانی بدون ضامن از بانک ملی + مبلغ اقساط

مشتریان بانک ملی که خواهان دریافت وام هستند می توانند از طرح تسهیلات 500 میلیون تومانی «اعتبار ملی» استفاده کنند. متقاضیان این وام 500 میلیون تومانی نباید ضامن داشته باشند یکی افتتاح سپرده اعتباری در شعب بانک ملی.

به گزارش کماپرس به نقل از رده بندی، افرادی که می خواهند وام 500 میلیون تومانی اعتبار ملی دریافت کنند باید یک حساب متوسط ​​با مدت حداقل سه و حداکثر 18 ماه ایجاد کنند.

نرخ سود این تسهیلات 14 درصد بوده و به متقاضیان واجد شرایط بدون ضامن پرداخت می شود. تنها تضمین اصلی برای دریافت این مبلغ وام اعتبار سنجی است. پس از دریافت وام، اقساط آن باید ظرف 36 ماه پرداخت شود.

بر اساس اعلام قبلی بانک ملی، متقاضیان می توانند به جای دریافت فوری این وام به صورت نقدی، وام دریافت کرده و از آن برای خرید در فروشگاه های مختلف استفاده کنند. لازم به ذکر است که می توان برای دریافت این مبلغ وام و تکمیل مراحل اخذ آن بدون نیاز به مراجعه حضوری با سامانه بام تماس گرفت.

نگاهی به مدارک مورد نیاز و مبلغ اقساط وام 500 میلیون تومانی بانک ملی

مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام علاوه بر گواهینامه شامل شناسنامه، شناسنامه، گواهی رسمی یا اثبات درآمد – برای اثبات توانایی بازپرداخت اقساط – گواهی کار و چک صیادی می باشد.

پس از دریافت این مبلغ وام به صورت نقدی یا کارت اعتباری با شرایط اعلام شده باید ماهانه 17 میلیون و 88 هزار و 815 تومان به بانک پرداخت شود. کل سود وام 115 میلیون و 197 هزار و 336 تومان است. مجموع کارخانه و سود آن نیز به 615 میلیون و 247 هزار و 336 تومان می رسد./کاماپرس

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا