افرادی که دارای حساب قرض الحسنه و حساب بانکی مناسب نزد بانک سینا هستند می توانند از وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی در طرح تسهیلات چشمه بهره مند شوند.

وام دهنده، سود وام، سقف وام، نوع ضمانت، شرط سپرده حساب، سپرده مورد نیاز، مدت استراحت، قفل سپرده، نسبت مبلغ وام به مبلغ سپرده، حداکثر مدت بازپرداخت، نرخ وام، سود کل وام، کل مبلغ وام و سپرده جداگانه علاقه و شرایط

2 درصد این پروژه قرض الحسنه است و فقط 2 درصد کارمزد دریافت می شود

200 میلیون تومان

دارای ضامن رسمی

وام

3 ماه، مدت سپرده 3-12 ماه است

36 ماه

5,728,516 تومان

6,226,567 تومان

206,326,567 تومان

وام گیرنده به بانک بدهکار نیست و چک نقدی ندارد

افراد می توانند بر اساس میانگین سپرده خود با کارمزد دو درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماه از وام قرض الحسنه بهره مند شوند.

مشخصات وام بانک سینا چشم

متقاضیانی که می خواهند طرح چشمه بانک سینا را دریافت کنند باید حساب وام در آن داشته باشند یکی یکی از شعب این بانک باشید. سپس مبلغی را به حساب وی واریز کنید تا میانگین حساب مورد نظر بانک سینا ایجاد شود. متقاضیان این طرح می توانند با سپرده گذاری 3 تا 12 ماهه بر اساس میانگین سپرده خود تا سقف 200 میلیون تومان وام دریافت کنند.

مدارک لازم جهت اخذ وام

وام گیرنده باید با ارائه سند قانونی به ضامن رسمی و همچنین مدارک تایید اعتبار کار از جمله جواز کسب، اطمینان لازم را از توانایی بازپرداخت اقساط وام چشمه در اختیار بانک سینا قرار دهد.

ضمناً انجام کار در پایان خدمت جهت نگهداری این تسهیلات الزامی است. علاوه بر این، بانک باید اطمینان حاصل کند که متقاضی بدهی نداشته و در گذشته چک دریافت نکرده است.

مبلغ و اقساط این وام

با توجه به اینکه این طرح یک وام خوب است و فقط دو درصد کارمزد دریافت می کند.

مدت بازپرداخت نیز حداکثر 36 ماه است.

وام گیرنده باید در هر اقساط ماهیانه پنج میلیون و 728 هزار تومان بپردازد.

مجموع اقساط این طرح در پایان مدت به 206 میلیون و 226 هزار تومان می رسد./بانکدار/ منبع: بانک اول

وام وام

شرایط بازپرداخت اقساط وام 300 میلیون تومانی بانک سپه

اگر متقاضی موفق به دریافت وام 300 میلیون تومانی با سود 23 درصد و بازپرداخت 60 ماهه شود، باید در هر قسط هشت میلیون و 457 هزار تومان به بانک سپه پرداخت کند. به این ترتیب کل مبلغ اصل و سود پرداختی به بانک سپه در سررسید به مبلغ 507 میلیون و 628 هزار تومان می رسد.

با این بانک وام 400 میلیونی بدون دردسر بگیرید! + جزئیات

هرکسی که در بانک مهریران حساب وام داشته باشد می تواند با راه اندازی یک حساب متوسط ​​سه ماهه 400 میلیون تومان وام دریافت کند. مهر ایران را دریافت کند.

بدون دردسر از این بانک 400 میلیون وام بگیرید

بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب برنامه قرض الحسنه به مشتریان دارای حساب سپرده قرض الحسنه تا سقف 400 میلیون تومان کمک می کند. برای این وام هیچ سود بانکی وجود ندارد و وام گیرنده پس از دریافت وام تنها باید چهار درصد کارمزد را پرداخت کند. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه است. برای آشنایی بیشتر با این پروژه، ادامه این گزارش را بخوانید.

نحوه دریافت وام 400 میلیون تومانی از بانک مهریران

افراد می توانند پس از ایجاد میانگین حساب مناسب به مدت سه ماه و ارائه سه ضامن رسمی، با واریز مبلغی با عنوان سپرده به حساب اعتباری خود و درخواست این اعتبار، این فرصت را به دست آورند.

شایان ذکر است از دیگر الزامات پرداخت این تسهیلات برای بانک مهریران، عدم داشتن بدهی به بانک و عدم دریافت چک نقدی در گذشته است.

شرایط بازپرداخت وام 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران

با توجه به اینکه این وام قرض الحسنه و کارمزد چهار درصد آن و همچنین مدت پرداخت 60 ماهه اقساط است، وام گیرنده باید در هر قسط هفت میلیون و 272 هزار تومان به بانک مهریران بپردازد. این تسهیلات شامل 100 هزار تومان هزینه اضافی است./تجارت نیوز

وام 50 میلیون تومانی دولت با این شرایط برای این افراد

بانک های صادرات، کارآفرین و موسسه اعتباری نور در طرح های تسهیلاتی خود به افراد واجد شرایط 50 میلیون تومان وام پرداخت می کنند.

متقاضیان دریافت وام 50 میلیون تومانی می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز در طرح «بدون ضامن» بانک صادرات، طرح «نیک افرین پلاس» بانک کارآفرین و کارت اعتباری موسسه اعتباری نور پذیرش شوند. جزئیات این طرح های تاسیساتی در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است.

بانک صادرات وام 50 میلیون تومانی خود را در قالب طرح قرض الحسنه به سپرده گذاران ارائه می دهد. حداکثر مدت بازپرداخت اقساط طرح با ضامن این بانک 36 ماه بدون احتساب سود اضافی غیر از کارمزد چهار درصد می باشد.

یکی وام های اضافی بالغ بر 50 میلیون تومان از سوی بانک کاربهان به متقاضیان طرح «نیک آفرین» ارائه می شود. ذینفعان این طرح افرادی هستند که در این بانک حساب قرض الحسنه افتتاح کرده و در آنجا سپرده گذاری می کنند. البته سپرده در بانک مسدود نمی شود و وام گیرنده می تواند مبلغ را تغییر دهد.

بانک کربلا نیز نرخ سود این طرح را 4 درصد، نسبت مبلغ وام به مبلغ سپرده حداکثر 240 درصد و مدت بازپرداخت را متناسب با مدت باقیمانده سپرده 36 ماهه اعلام کرد. .

پس از ایجاد حساب متوسط ​​با مدت حداقل 3 تا 9 ماه، متقاضی باید در محدوده توانایی پرداخت اقساط با ارائه ضامن رسمی با گواهی کسر حقوق، امنیت لازم را در اختیار بانک کارآفرین قرار دهد. در نهایت ارزش هر قسط با احتساب سود چهار درصدی و مدت بازپرداخت 36 ماهه به یک میلیون و 476 هزار تومان می رسد.

موسسه نور این تسهیلات را در قالب کارت اعتباری بین 10 تا 50 میلیون تومان به دارندگان سپرده به حساب کوتاه مدت عادی با نرخ سود 23 درصد و مدت اقساط 36 ماهه ارائه می دهد.

گفتنی است موسسه نور با وجود اینکه 0.5 درصد سود به مبلغ سپرده پرداخت می کند، 20 درصد سپرده را تا پایان مدت و تسویه حساب نزد بانک مسدود می کند. با احتساب نرخ سود 23 درصدی، مبلغ هر قسط این طرح تسهیلات، یک میلیون و 935 هزار تومان محاسبه شده است.

طرح های وام بانک کارآفرین همیاران سبز، تسهیلات ممتاز بانک مهر ایران، تسهیلات پویا بانک شهر و طرح آفتاب بانک سینا تنها بخشی از وام های 300 میلیون تومانی هستند که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.

بانک های کارآفرین، مهر ایران، سینا و شهر به مشتریانی که در این بانک ها حساب قرض الحسنه دارند وام 300 میلیونی با نرخ سود ارائه می کنند.

متقاضیان دریافت وام فوری بالای 300 میلیون می توانند با شعب بانک های کارآفرین تماس بگیرند. مهر ایران، شهر و سینا که همگی طرح های تسهیلات با شرایط و ضوابط مختلف ارائه می دهند، وام می گیرند.

طرح های وام بانک کارآفرین همیاران سبز، تسهیلات ممتاز بانک مهر ایران، تسهیلات پویا بانک شهر و طرح آفتاب بانک سینا تنها بخشی از وام های 300 میلیون تومانی هستند که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :