شروع ثبت نام وام جدید بانک مسکن برای متقاضیان

بانک های ملت، فیوچر و رفاه به مشتریان دارای ضامن یا سپرده گذار رسمی وام 100 میلیونی می دهند. در این گزارش به شرایط اخذ این تسهیلات پرداخته شده است.

متقاضیان وام 100 میلیونی برای دریافت این تسهیلات گزینه های مختلفی دارند. این گزارش به بررسی شرایط اخذ وام 100 میلیون تومانی از سه بانک ملت، آینده و رفاه کارگران پرداخت. بانک ملت وام 100 میلیون تومانی برای خرید کالا بدون نیاز به پیش پرداخت می دهد. بانک های آینده و رفاه کارکان نیز برای طرح های مستلزم سپرده گذاری و انجماد سپرده ها به ترتیب 100 میلیون تومان با سود 23 و 18 درصد تسهیلات پرداخت می کنند.

مشخصات وام 100 میلیون تومانی بانک ملت

متقاضیانی که قصد دریافت تسهیلات 100 میلیون تومانی برای خرید کالای بانک ملت را دارند نیازی به پرداخت ودیعه ندارند و تنها با افتتاح حساب وام و ارائه ضامن رسمی می توانند این طرح را دریافت کنند. نرخ سود تعیین شده برای این طرح 23 درصد است و وام گیرنده 60 ماه فرصت دارد تا اقساط را بازپرداخت کند. مبلغ هر قسط این وام دو میلیون و 819 هزار تومان است.

لازم به ذکر است وام گیرنده تنها پس از دریافت این فرصت امکان خرید در شعب اسنوا را خواهد داشت. همچنین نباید در بانک بدهی یا چک نقدی داشته باشد.

نحوه دریافت وام 100 میلیونی از بانک رفاه کارگران

طرح کرامت بازنشستگان و مستمری بگیران بانک رفاه کارگران است. اولین نیاز برای دریافت وام 100 میلیون تومانی از بانک رفاه همانند وام خرید کالا از بانک ملت، داشتن حساب نزد بانک است. البته واریز و انسداد مبلغ سپرده نزد بانک یکی از الزامات اجباری دریافت طرح کرامت است.

بانک رفاه نرخ سود این طرح را 18 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت اقساط آن را 48 ماه اعلام کرد. متقاضی برای تضمین بازپرداخت اقساط به یک ضامن رسمی، دو گواهی کسر دستمزد و یک چک نیاز دارد. همچنین حداقل حقوق متقاضی وام باید 6 میلیون و 500 هزار تومان باشد تا بانک از توان پرداخت اقساط طرح کرامت اطمینان حاصل کند. مبلغ هر قسط این وام سه میلیون و 205 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت وام 100 میلیون تومانی با وکالتنامه بانک ملت

شرایط اخذ تسهیلات 100 میلیون تومانی طرح بانک طراوت آینده

در این طرح، متقاضی می تواند با افتتاح حساب جاری، واریز به آن و مسدود کردن مبلغ سپرده در بانک، یکی از دریافت کنندگان فرصت 100 میلیون تومانی خرید کالا از بانک آینده باشد. بدیهی است در صورتی که متقاضی دارای ضامن رسمی باشد، برای اخذ وام نیازی به توقیف مبلغ سپرده در بانک نیست. همچنین بانک آینده برای طرح تازه بازپرداخت حداکثر 36 ماه و نرخ سود 23 درصد اعلام کرده است. به این ترتیب مبلغ هر قسط این وام معادل سه میلیون و 870 هزار تومان است.

در مورد ضمانت نامه نیز در صورتی که فرد مبلغ سپرده خود را مبنای اخذ این وام قرار دهد نیازی به ارائه ضامن رسمی یا گواهی کسر حقوق ندارد اما در صورتی که متقاضی به حساب خود واریز نکرده باشد باید اقدامات لازم را با ضامن رسمی و گواهی کسر حقوق برای دریافت معافیت انجام دهد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما