وام برای بازنشستگان | بازنشستگان گروهی هستند که می توانند با کمک حقوق و دستمزد از وام ها، امتیازات و مزایای مالی متعددی بهره مند شوند. انواع امداد و وام، خرید اقساطی در فروشگاه ها و خرید اعتباری در شهرهای مختلف کشور از جمله امتیازات ویژه مستمری بگیران است.

ثبت نام وام بازنشستگی تنها در چند مرحله ساده

برای شروع ثبت نام ابتدا باید به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کنید. سپس مراحل زیر را مرحله به مرحله انجام دهید و ثبت نام خود را تکمیل کنید:

بر روی “پرتال خدمات الکترونیک” در بالای وب سایت کلیک کنید تا به صفحه جدید هدایت شوید. در این صفحه در قسمت تسهیلات مالی بر روی قسمت وام ضروری کلیک کنید.

این کلیک شما را به صفحه جدیدی می برد که در آن همه شرایط وام ذکر شده است. این شرایط را به طور کامل بخوانید و روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید.

اگر در این وب سایت حساب کاربری ندارید، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس این را با کد کشور و شماره تلفن همراه (به نام خود) وارد کنید. سه راه برای دسترسی به پنل شخصی شما وجود دارد: رمز عبور ثابت، احراز هویت دو مرحله ای و احراز هویت سه مرحله ای.

پس از ورود به بخش کاربری خود، باید دوباره روی گزینه “وام ضروری” کلیک کنید. اکنون اطلاعات خود را به عنوان متقاضی وارد کرده و ثبت نام کنید. اگر یکی اگر وارث هستید، اطلاعات مورد نیاز کمی متفاوت خواهد بود.

پس از ثبت نام باید منتظر اعلام نتایج و صلاحیت باشید. با توجه به تعداد متقاضیان و اولویت آنها، اعتبار مستمری لازم به صورت مرحله ای پرداخت می شود. شما می توانید از نتیجه درخواست وام در منطقه کاربری خود مطلع شوید.

گاهی بانک ها وجوه لازم را برای بازپرداخت وام دارند و این مبلغ به سرعت پرداخت می شود، گاهی اوقات بیشتر طول می کشد. مثلاً در سال 1402 سری اول قرض الحسنه روز سوم خرداد برای مستمری بگیران واریز می شود.

سوالات متداول در مورد دریافت وام بازنشستگی

آیا وراث مستمری بگیر هم می توانند از وام بازنشستگی وی استفاده کنند؟

بله؛ اگر در حال حاضر حقوق بازنشستگی پدر یا مادر خود را دریافت می کنید، در صورت برآورده شدن شرایط می توانید برای دریافت وام اقدام کنید. البته این افراد به همراه سایر وراث متوفی باید تعهد وراث را تکمیل و مدارک لازم را ضمیمه کنند.

آیا برای بازنشستگان محدودیت سنی برای گرفتن وام ضروری وجود دارد؟

بله؛ محدوده سنی ثبت نام وام صندوق بازنشستگی کشوری 50 تا 78 سال است.

آیا امکان تغییر و اصلاح مدارک در سامانه ثبت اعتبار را دارم؟

بله در صورت نیاز به تغییرات در مدارک به شما اطلاع داده خواهد شد. همچنین می توانید در هر زمان با ورود به حساب کاربری خود و ایجاد تغییرات در صورت لزوم اطلاعات و اسناد را مشاهده کنید

همه چیز در مورد ثبت نام برای وام بازنشستگی

سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir امکان درخواست انواع وام از جمله وام ضروری در این سامانه را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری در زمان ثبت نام فراهم می کند.

سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir همواره به فرزندان مستمری بگیران تسهیلاتی از قبیل وام حیاتی و وام ازدواج ارائه می دهد که در صورت داشتن شرایط می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند. از آنجایی که ثبت نام و اخذ وام در این سایت مستلزم آشنایی با قسمت های مختلف و ثبت نام در سایت است، لازم است متقاضیان با بخش های مختلف سایت ثبت نام وام بازنشستگی کشوری آشنا شوند.

در ادامه این مطلب با نحوه ورود به صفحه ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir 1403، نحوه ثبت نام وام ازدواج، وام زمین و تسهیلات خرید سهم و پس از بررسی شرایط و زمان ثبت نام آشنا می شوید. ، همچنین مدارک مورد نیاز در رابطه با دریافت فرم وام بازنشستگی توضیح داده شد.

کاربران برای دسترسی به صفحه ثبت نام وام بازنشستگی کشوری به سایت sabasrm.ir مراجعه کنند.

وام برای بازنشستگان

وارد سایت ثبت نام وام بازنشستگی sabasrm.ir شوید

سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir 1403 جهت ثبت نام و دریافت انواع وام های بانکی مستمری بگیران این سازمان طراحی شده است. از آنجایی که استفاده از این تسهیلات مستلزم ورود به سایت در زمان ثبت نام است، این قسمت در این قسمت درج شده است.

متقاضی برای دسترسی به وب سایت باید در زمان ثبت نام آدرس صفحه ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir را در مرورگر خود جستجو کند تا به صفحه ای مانند زیر دسترسی پیدا کند.

پس از وارد شدن، متقاضی می تواند گزینه ورود به سیستم را که با رنگ نارنجی در بالای صفحه مشخص شده است انتخاب کند و پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز مانند شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب به درگاه شخصی خود مراجعه کند. برای دسترسی به آن

در نهایت متقاضی باید گزینه مورد نظر خود یعنی گزینه تامین مالی وام چه ضروری و چه برای ازدواج را انتخاب کند و ثبت نام و درخواست وام دهد که به شما توضیح خواهیم داد.

با تشریح نحوه ثبت نام وام ازدواج در صفحه ثبت نام وام بازنشستگان کشوری 1403، متقاضی پس از ورود به سامانه با جستجوی آدرس sabasrm.ir باید نسبت به ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری 1403 اقدام به ازدواج کند. وام، باید از قسمت «گزینه های مالی» گزینه مناسب را انتخاب کنید.

متقاضی پس از ورود به سامانه باید در صفحه اصلی سایت صندوق بازنشستگی کشوری در قسمت «فرصت های مالی» روی گزینه «وام ازدواج» کلیک کند.

سپس در این مرحله اطلاعات مورد نیاز شامل شماره دفتر کل، کد ملی و شماره حساب را پر کرده و از این طریق نسبت به ثبت وام ازدواج 1403 اقدام نمایید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما