اخبار روز

ثبت نام وام خرید 150 میلیون کالا آغاز شد

همچنین متقاضیان دریافت وام خرید کالا از بانک رفاه کارگران باید دو میلیون و 100 هزار تومان بابت هزینه های اضافی این وام اعم از ارسال درخواست و آبونمان سالانه کارت اعتباری پرداخت کنند.

شرایط ثبت وام جدید با مبلغ اقساط

مشتریان واقعی بانک سینا که دارای کارت جاری یا جاری یا حساب سرمایه گذاری کوتاه مدت هستند می توانند از طرح “اطلسی” این مجموعه برای دریافت وام اقدام کنند. برای دریافت این وام باید یک حساب اعتباری مربوطه باز کنید.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، امکان درخواست تسهیلات طرح اطلس وجود دارد که به طور متوسط ​​بین سه تا شش ماه حساب ایجاد کرده و حداقل 50 هزار تومان برای این منظور در حساب خود نگهداری می کنند. سقف تسهیلات پروژه اطلسی 300 میلیون تومان است و این مبلغ در قالب قرارداد مرابحه با نرخ 23 درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

نرخ سود این تسهیلات طبق دستورالعمل بانک مرکزی و مدت بازپرداخت آن بین 12 تا 36 ماه است. این تسهیلات به صورت کارت اعتباری و نه نقدی به متقاضیان اعطا می شود. اشخاص حقوقی نیز نمی توانند برای این کار اقدام کنند.

نرخ های طرح اطلس چقدر است؟

در صورتی که بانک مطابق با شرایط مشتری 300 میلیون تومان با نرخ سود 23 درصد به متقاضی پرداخت کند و مدت بازپرداخت را 36 ماه فرض کند، مبلغ هر قسط این تسهیلات 11 میلیون و 612 هزار و 916 تومان است. بود. علاوه بر این، با توجه به این شرایط، فرد در نهایت باید 418 میلیون و 64 هزار و 994 تومان به بانک پرداخت کند.

بانک سینا این طرح تسهیلاتی را برای حمایت از افراد واقعی جامعه ایجاد کرده است. وام مورد نظر از بانک سینا متعلق به گروه اعتبارات خرد این مجموعه است. در این گروه وام های دیگری مانند نیلوفر، نرگس و لیلیوم وجود دارد که برای اشخاص حقوقی و برخی از اشخاص حقوقی تعریف شده است.

جزئیات نحوه ثبت وام فوری 100 میلیون تومانی از بانک تجارت + تعداد اقساط

بانک تجارت برای افزایش قدرت خرید مشتریان و حمایت از کالاهای باکیفیت داخلی، طرح تسهیلات کالای نوین را ارائه کرده است. بر اساس این طرح اعتباری، مشتریان این امکان را دارند که سقف اعتبار تعیین شده را برای خرید کالاها و محصولات مورد نیاز خود در شعب این قرارداد بانکی صرف کنند.

به گزارش کماپرس به نقل از وزارتخانه، این وام در سه مبلغ 20 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومان ارائه شد و افرادی که هنوز آن را دریافت نکرده اند می توانند از آن استفاده کنند. برای استفاده از این تسهیلات، افراد باید یکی جهت افتتاح سپرده های قرض الحسنه از شعب این مجموعه.

هر فردی که می خواهد این وام را دریافت کند باید دارای رتبه اعتباری A یا B و همچنین چک دیجیتال و سفته الکترونیکی باشد. پس از دریافت این وام و خرید کالا و محصولات مورد نیاز، بازپرداخت سرمایه و سود آن در مدت 24 ماه امکان پذیر است.

مجموعه های گلدیران، پاکشوما، مادیران، بلانتون، کویرموتور، ایران دوچرخ، یوروپلاس و دیپوینت طرف قرارداد بانک تجارت هستند و خرید محصولات این مجموعه ها از طریق نهادهای مذکور امکان پذیر است.

نکاتی که باید قبل از گرفتن امکانات کالانو بدانید؟

توجه داشته باشید که درخواست این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک تجارت ندارد و می توانید از طریق درخواست بودجه برای دریافت این وام اقدام کنید. اپلیکیشن بودجه در بازار و پورتال مایکت قابل دانلود است. مشتریان دارای رتبه اعتباری A و B می توانند تمام مراحل دریافت این وام را به صورت آنلاین طی کنند. مردم باید بدانند که فقط در یک ماه می توانند از این مبلغ وام استفاده کنند.

در عین حال، این گزینه برای کسانی که رتبه اعتباری 30 دارند در دسترس است دی تعلق ندارد.

وام

نحوه ثبت وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانکی دی + مبلغ اقساط

بانک دی یکی این بانک یکی از بانک های خصوصی کشور است که طرح های تسهیلاتی متنوعی برای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و کمک به رفع کمبود نقدینگی مشتریان خود دارد. “باران” یکی یکی از طرح های وام این گروه است که به مشتریانی که سپرده اعتباری خوبی دارند داده می شود. سقف وام مذکور 300 میلیون تومان است.

نقل قول از دسته: افرادی که مشتری بانک هستند دی و حاضرند 300 میلیون تومان وام دریافت کنند، باید بتوانند علاوه بر سپرده قرض الحسنه حداقل 10 میلیون تومان روی آن داشته باشند و برای مدت معینی حساب باز کنند. این وام یک وام خوب است که گیرندگان آن فقط کارمزد چهار درصد را پرداخت می کنند. افرادی که مایل به استفاده از این خدمات هستند باید ضمانت نامه رسمی داشته باشند و بتوانند اقساط را در مدت حداقل شش ماه و حداکثر 60 ماه پرداخت کنند.

با احتساب مبلغ وام، نرخ کارمزد ثابت و مدت بازپرداخت، مبلغ اقساط ماهانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. سود کل این تسهیلات قرض الحسنه 36 میلیون تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود آن 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

بانک دی وقتی کارتان را شروع کردید چه اهدافی داشتید؟

بانک دی یکی این بانک یکی از بانک های خصوصی کشور است که با هدف مشارکت گسترده و همه جانبه ملی و مردمی در کلیه فعالیت های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی به ویژه در حوزه های پولی، مالی و مالی فعالیت خود را آغاز کرده است. حوزه های بانکی

این بانک برای دستیابی به هدف خود خدماتی از قبیل تسهیلات ارزی، سپرده ها و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی، سپرده ها و خدمات ریالی، بانکداری نوین، دستگاه های خودپرداز و غیره ارائه می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا