اخبار روز

ثبت نام وام بلاعوض 20 میلیون تومانی دولت آغاز شد

وام بلاعوض وامی است با سود بسیار کم و بازپرداخت طولانی که دولت به افراد آسیب پذیر و اقشار ضعیف جامعه می دهد. وام های رایگان در مدل های مختلف با شرایط مختلف به متقاضیان داده می شود.

شرایط اعطای وام رایگان 20 میلیون تومانی

رئیس دبیرخانه پیگیری و هماهنگی کشور گفت: 20 میلیون تومان برای مناسب سازی منازل معلولان به صورت رایگان پرداخت می شود و ممکن است این مبلغ افزایش یابد.

غلامرضا رضایی فر بابیان اینکه مردم می توانند موضوع مناسب سازی منازل خود با سامانه معابر را مطرح کنند و در سامانه به این موضوع رسیدگی می شود، افزود: تمامی شهروندان به سامانه معابر به شماره 3000012322 پیامک ارسال کنند.

وی با بیان اینکه سامانه معابر سامانه خوبی است اما در حال حاضر از ظرفیت آن کم استفاده شده است، افزود: شهروندان می توانند از طریق سامانه معابر فردی را که در منزل و منزل خود مشکل فیزیکی دارد به ما معرفی کنند و از واحدهای مناسب استفاده خواهیم کرد. 20 میلیون تومان رایگان بپردازید و سعی کنید خانه را متناسب با هدف خود کنید.

وی ادامه داد: در مناسب سازی و تغییر سرویس بهداشتی و دسترسی به حیاط یا آشپزخانه کمک و مشاوره می کنیم. اگر تعدیل مربوط به محل سکونت باشد با شهرداری و اگر مربوط به محل کار باشد با اداره مربوطه هماهنگی می کنیم.

شروع ثبت نام وام بلاعوض 4 میلیون تومانی

965 میلیون تومان کمک بلاعوض و وام ضروری اعطا شد. اکبر پورات عصر جمعه در جمع خبرنگاران در دشتستان با اشاره به برپایی میز خدمت برای اعزام کاروانی از مسئولان دستگاه های اجرایی برای رسیدگی به مشکلات مردم دشتستان، اظهار داشت: در این برنامه استان بوشهر است. مسؤولان شخصاً مشکلات 270 نفر را مطرح کردند. .

وی با بیان اینکه مسئولان استانی با بازدیدکنندگان دیدار و به درخواست ها و مطالبات آنان دستورات و پاسخ های لازم را دادند، گفت: یکی از جمله مطالبات مردم در این جلسات مشکلات اقتصادی و معیشتی بود که به آنها کمک بلاعوض و وام حیاتی اختصاص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اعلام تخصیص 965 میلیون تومان کمک بلاعوض و وام حیاتی به جمعیت نیازمند دشتستانی تصریح کرد: در این جلسه مبلغ 778 میلیون تومان بین 62 نفر و 187 میلیون نفر توزیع شد. کمک هزینه جوایز تومانی برای 44 نفر. در واقع برای هر نفر مبلغ 4 میلیون و 250 میلیون بابت وام بلاعوض واریز شد.

پورات از رفع مشکلات درمانی مردم از طریق برنامه های دیگر خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای کمک های پزشکی دستورات لازم برای درمان رایگان چشم شهروندان دشتستانی با تحویل 5 ویلچر به بیماران صادر شد.

وی همچنین از اعطای وام خوداشتغالی به 6 نفر توسط بزیستی از دیگر خدمات ارائه شده خبر داد و تصریح کرد: در این برنامه برای 40 خانوار بسته معیشتی در نظر گرفته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه هلال احمر استان بوشهر هزینه ها و کمک های درمانی برای افراد محروم را می پذیرد، افزود: در این جلسات عمده مسائل متقاضیان در حوزه خدمات بانکی، اشتغال است. و غیره.» اجرای طرح هادی، مشکلات شهدا و خانواده شهدا. منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان.

پورت به تداوم میز خدمت در سایر شهرستان ها اشاره و تاکید کرد: مسئولان علاوه بر میز خدمت به صورت جهادی و خارج از ساعت کاری با مشکلات مردم برخورد کنند و در تمامی ساعات اداری راهکارهای لازم را برای تامین مطالبات مردم ارائه دهند. .

واریز وام رایگان یک میلیونی ماه مبارک رمضان

محمد آقاجانی گفت: مستمری برای تامین بخشی از نیازهای اساسی خانوارهای تحت حمایت پرداخت می شود و در 10 ماهه نخست 19 میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب یک هزار و 820 خانوار واریز شد که به هر یک نزدیک به 10 میلیون ریال تعلق گرفت. خانواده، و قضاوت وام برای بلاعوض فراهم می کند

وی ادامه داد: علاوه بر پرداخت مستمری ماهانه به متقاضیان خدمات حمایتی دیگری از جمله برگزاری دوره های فرهنگی و آموزشی، پرداخت جهیزیه به نیازمندان و ارائه تسهیلات اشتغال زایی نیز ارائه می شود.

آقاجانی افزود: کمیته امداد یک نهاد موقت برای رفع نیازهای نیازمندان و نیازمندان است که پس از ارائه وام مسکن و تسهیلات خودکفایی و اطمینان از خودکفایی، کسب درآمد و استقلال اقتصادی در چرخه حمایتی در اختیار مددجویان قرار گرفته است. و در این مدت 110 خانوار به دلیل توانمندسازی از حمایت خارج شدند.

وی در پایان گفت: توانایی خانواده ها یکی این یکی از اهداف کمک رسانی است و تلاش می کنیم با برنامه ریزی مناسب و ارائه خدمات مختلف به نیازمندان و نیازمندان گامی بلند و استوار در جهت تقویت و حمایت از خانواده های محروم منطقه برداریم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا