ثبت‌ نام نقدی کشنده تک‌ محور FAW J6P - 460

سیبا موتور در بخشنامه جدید از ابتدای ثبت نام تراکتور تک محور فاو J6 از ابتدا آبان ماه گزارش کرد.

شرکت سیبا موتور از ساعت 10 صبح روز یکشنبه طرح ثبت نام نقدی تراکتور تک محور فاو J6 را از طریق نمایندگی های مجاز این شرکت عرضه می کند. آبان این مهم است که این برنامه تا یکشنبه 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
تراکتور تک محور با موتور سیبا در این طرح مدل 1403 و رنگ سفید در هفته دوم. دی در این ماه به خریداران تحویل داده می شود و 2.5 درصد جریمه دیرکرد نیز از آنها دریافت می شود.
تراکتور تک محور فاو J6 با قیمت 4 میلیون و 392 میلیون تومان عرضه می شود که با احتساب هزینه ها و مالیات های اضافی به 4 میلیون و 860 میلیون و 591 هزار تومان افزایش می یابد.

ثبت‌ نام نقدی کشنده تک‌ محور FAW J6P - 460

جزئیات خرید بیمه بدنه تراکتور FAW J6P – 460 Single Axle

سیبا موتور در طرح فروش تراکتور تک محور فاو J6 امکان بیمه بدنه در دو مدل پوشش پایه و کامل را به صورت همزمان فراهم کرده است. بیمه بدنه عادی پایه یک ساله که برای فاو J6 31 میلیون و 498 هزار تومان و با پوشش کامل 71 میلیون و 997 هزار تومان است، تعهداتی از قبیل تصادف، سرقت عمومی، آتش سوزی، صاعقه، انفجار و مشوق های رفع تعهد استهلاک خودرو. توسط شرکت بیمه به صورت رایگان تضمین می شود.
در نسخه با پوشش کامل تعهداتی از جمله حذف فرانشیز، نوسانات قیمت تا 50 درصد ارزش خودرو، شکستن شیشه، سرقت قطعات در محل تا سقف 50 میلیون تومان، پوشش بلایای طبیعی وجود دارد. ، مواد شیمیایی و اسیدها. مسئولیت مدنی و هزینه های سفر

مشخصات فنی تراکتور تک محور FAW J6P-460

کامیون فاو با موتوری قدرتمند از برند WUXI Diesel Engine Works و حجم موتور 11050 سی سی ساختاری قوی و قابل اعتماد را تضمین می کند. این تراکتور دارای موتور 6 سیلندر خطی و تکنولوژی تزریق مستقیم به همراه توربوشارژر و اینترکولر قابلیت عملکردی بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد. کشنده تک محور فاو 460 با حداکثر قدرت 460 اسب بخار در 1900 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 2200 نیوتن متر قدرت پایداری را در اختیار شما قرار می دهد و آماده انجام ماموریت های سنگین و پیچیده می باشد.
این تراکتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 و سیستم کاهش آلایندگی کاتالیست هوشمند (SCR) می باشد که علاوه بر افزایش صرفه اقتصادی، به حفظ محیط زیست نیز متعهد است. در قسمت سیستم تامین سوخت، تراکتور تک محور Faw 460 مجهز به انژکتور کانالی مشترک از بوش آلمان است که کارایی و راندمان سوخت بالاتری را تضمین می کند.
متقاضیان می توانند برای خرید تراکتور فاو به نمایندگی های مجاز سیبا موتور در سراسر کشور مراجعه کنند.
ضمنا جهت کسب اطلاعات و مشخصات فنی این محصول می توانید به سایت گروه مراجعه نمایید. بهمن به سایت www.bahman.ir مراجعه کنید.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما