ثبت نام از متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳ دانشگاه و آموزشگاه از فردا یکشنبه ۱ اسفند آغاز می شود. مهر آغاز می شود.

به گزارش ایسنا؛ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1404 در کلیه دانشگاه ها و آموزشگاه ها و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و سی امین المپیاد علمی دانشجویی کشور از فردا یکشنبه 22 مهر این ماه از روز شنبه 28 همین ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز و به پایان می رسد. بنابراین متقاضیان می توانند در مهلت تعیین شده برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون همزمان با شروع ثبت نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود. زمان امتحانات پنجشنبه و جمعه 2 و 3 آذر 1403 (دوم و سوم). اسفند ماه 1403).

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403 توجه داشته باشند پذیرفته شدگان دوره های روزانه (آموزش رایگان) آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403 بدون توجه به اینکه در دانشگاه یا مؤسسه معتبری مجاز هستند یا خیر ثبت نام می کنند. برای شرکت کردن شما مجبور نیستید در آزمون 1404 مجدد شرکت کنید.

این داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون سال 1405 و پس از آن باید تا پایان مهلت ثبت نام آزمون به طور دائم از دانشگاه یا مؤسسه انصراف دهند. ضمناً کلیه افرادی که از سال 1402 به بعد در دوره های روزانه پذیرفته شده اند و همچنان مشغول به تحصیل هستند تا بتوانند مجدداً در آزمون 1404 شرکت کنند باید تا پایان مهلت ثبت نام در آزمون 1404 از دانشگاه یا مؤسسه پذیرنده خارج شوند.

پس از اعلام نتیجه نهایی، این دسته از متقاضیان در صورت قبولی در رشته جدید باید اعلامیه قطعی انصراف از رشته قبلی را به دانشگاه پذیرنده ارائه کنند.

پذیرفته شدگان دوره های حضوری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 و همچنین دانشجویان شاغل می توانند در دوره های حضوری کارشناسی ارشد ناپیوسته تحصیل کنند. با مقررات اجباری مشکلی وجود ندارد). برای برادران) مانند سال های گذشته بدون انصراف از تحصیل و در صورت دارا بودن سایر شرایط و شرایط مندرج در این دفترچه، ثبت نام و در آزمون مستمر کارشناسی ارشد 1404 شرکت نمایید. پس از اعلام نتایج نهایی، در صورت قبولی در رشته جدید، پذیرش قبلی آنها باطل می شود و دانشجویان باید فرم انصراف نهایی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه کنند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما