اخبار خودرو

ثبت سفارش خودروی وارداتی جانبازان ( به زودی )

ثبت سفارش خودروی وارداتی جانبازان ( به زودی )

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، ثبت سفارش خودروهای وارداتی برای جانبازان به زودی آغاز می شود.

گزارش کردن آخرین ماشین به گزارش جیب ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که ثبت سفارش خودروهای وارداتی جانبازان پس از انجام تست های فنی برای ایجاد وب سرویس بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت صنعت، معدن و تجارت در اسرع وقت آغاز می شود. وزارت صنعت، معدن و تجارت. بنیاد شهید.

در حال حاضر وب سرویس بنیاد شهید و سامانه جامع کسب و کار در اختیار سازمان فناوری اطلاعات قرار گرفته است و این سازمان ضمن تایید اتصال این دو وب سرویس، تصمیم گرفته است تا در اسرع وقت امکان تبادل اطلاعات را فراهم کند. .

طرح واردات خودرو شامل راه اندازی وب سرویس بنیاد شهید و سامانه جامع تجارت برای استعلام اطلاعات جانبازان محترم می باشد تا امکان تایید اطلاعات جانبازان فراهم شود. کلیه ایثارگران می توانند مستقیماً ثبت سفارش کرده و در صورت تمایل امور مربوط به واردات خودرو را به شرکت های واردکننده بسپارند.

پس از تکمیل ثبت سفارش و نهایی شدن میزان ارز مورد نیاز، بخشی از منابع ارزی شما از سهمیه وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخشی دیگر از طریق منابع بانک مرکزی تامین خواهد شد. وزارت صنعت، معدن و تجارت خود را موظف به ارائه خودروهای وارداتی به جانبازان می داند و این عزیزان مطمئن باشند که این وزارتخانه پیگیر امور آنان است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا