اخبار روز

ثبت اعتبار آنی بانک قرض الحسنه رسالت برای همه

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات بانکی فریبنده است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و به طور خلاصه هر کسی که می‌خواهد از نظر حرفه‌ای، در زندگی و تحصیل تغییر کند. به عنوان کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از وام فوری ما پرداخت می کنیم

رئیس اداره اجتماعی شهرستان اردستان گفت: سال گذشته 156 فقره وام 15 میلیارد و 600 میلیون تومانی در حوزه اشتغال پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر شنبه به مناسبت هفته بهزیستی، محمدعلی مطلب زاده در جمع خبرنگاران توضیح داد: هفته بهزیستی امسال با شعار “برای مردم، برای زندگی” و در این هفته برگزار می شود. شهر شروع به بوییدن قبور شهدا کرد. به دلیل تقارن با هفته تامین اجتماعی از این اداره هم بازدید کردیم.

وی افزود: دیدار با امام جمعه، بازدید از مراکز بهزیستی با مسئولان شهرستانی، تجلیل از کارکنان ادارات و بازنشستگان، بازدید از منزل بیماران و اهدای سبد خرید به آنان از جمله برنامه های هفته بهزیستی است.

رئیس اداره بهزیستی اردستان خاطرنشان کرد: سال گذشته یکی از اتفاقات خوبی که افتاد این بود که در حوزه خدمات اجتماعی و توانبخشی مستمری بگیر نداریم و افراد واجد شرایط بلافاصله پس از تایید کمیسیون مربوطه مستمری دریافت می کنند.

تبال زاده تصریح کرد: در حوزه توانبخشی یک هزار و 377 معلول شناسایی شده وجود دارد که بیشترین نسبت را معلولان جسمی حرکتی با 447 معلول و کمترین نسبت را معلولان بویایی با 19 معلول تشکیل می دهند و در حال حاضر 532 معلول مستمری دریافت می کنند.

وی ادامه داد: خدمات در حوزه توانبخشی متنوع و گسترده است که هزینه های درمانی، کمک توانبخشی، اتصالات، حمل و نقل، اقلام بهداشتی و … را پوشش می دهد.

رئیس بهزیستی اردستان تصریح کرد: در شهرستان اردستان حدود 20 بیمار مبتلا به ام اس در قالب بیماری های خاص تحت پوشش مددکاری اجتماعی هستند و حدود 20 نفر از مبتلایان به سندرم داون نیز در شهرستان بیمه هستند.

تبل زاده یادآور شد: با دو مرکز توانبخشی در سطح شهر قرارداد داریم و خدمات خرید می کنیم که یکی مرکز فیزیوتراپی اعجاز و دیگری مرکز گفتاردرمانی حلما و همچنین سه مرکز توانبخشی شامل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مدرس آهنگ های زندگی کچومثقل و مرکز شبانه روزی است. سالمندان در زواره

وی تصریح کرد: در حوزه خدمات اجتماعی 286 زن سرپرست خانوار، 30 خانوار دوقلو و دو خانواده سه قلو، 51 دانش آموز و 19 دانش آموز بیمه شده اند. همچنین 19 زن سرپرست خانوار را بیمه کرده ایم و خدماتی مانند ودیعه مسکن، کمک هزینه درمانی، کمک هزینه آماده سازی شغلی و … به صورت محلی ارائه می شود.

سرپرست وزارت رفاه اردستان خاطرنشان کرد: سال گذشته 156 فقره وام به مبلغ 15 میلیارد و 600 میلیون تومان به بیمه شدگان حوزه اشتغال پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا، مهدی دوستی صبح امروز (چهارم تیرماه) در جلسه تصمیم گیری استانداری هرمزگان با تاکید بر لزوم لایروبی اسکله جزیره لارک و تکمیل شبکه های برق جزایی، گفت: توسعه جزایر یکی از مواردی است که باید انجام شود. مایحتاج استان هرمزگان و هیچ تاخیری وجود ندارد.» دامنه پذیرفته نمی شود.

وی در خصوص اهمیت جزیره ابوموسی گفت: حاضریم 4 درصد تسهیلات را به هرکسی که بخواهد در جزیره بوموسی کار اقتصادی کند اعطا کنیم.

یکی از دوستان گفت: مسئولیت حمایت از کسانی که در جزایر هستند بر عهده ماست و هرکس کمتر انجام دهد به کشور خیانت کرده است زیرا ساکنان جزایر کسی جز خدا را ندارند پس باید وقت گذاشت و برنامه ریزی و بودجه ریزی زیادی انجام داد. ” جزایر را در قالب See Special سازماندهی می کند

وی بیان کرد: بخشی از بندر ابوموسی باید تا دهه فجر آماده افتتاح شود ضمن اینکه بحث قیر در جزایر نیز باید توسط معاونت عمرانی استانداری پیگیری و تامین شود.

منبع: ایسنا

وام بانک رسالت در واقع یک وام بدون بهره است که فقط 2 درصد کارمزد دریافت می کند. بسته به مدت سرمایه گذاری شما، این وام در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت می باشد.

ثبت اعتبار آنی بانک قرض الحسنه رسالت

با مراجعه به سایت بانک قرض الحسنه رسالت و افتتاح حساب در این بانک می توانید وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را به صورت آفلاین پیگیری کنید. پس از ثبت نام آفلاین، بانک با شما تماس گرفته و کارمند بانک شخصاً در محل شما بررسی هویت و مقایسه مدارک را انجام خواهد داد. پس از آن باید اعتبار خود را با استفاده از سیستم اعتبارسنجی مرات سنجید و بر این اساس فرآیند وام دهی آغاز می شود.

برای اینکه وام گیرنده مشمول دریافت تسهیلات بانک رسالت شود، باید نه بدهی نزد بانک، نه اعتبار معوق و نه سابقه چک وصول شده داشته باشد.

در صورت عدم واجد شرایط بودن برای وام پس از پایان مهلت سپرده گذاری، می توانید امتیازات اعتباری بانک رسالت را به شخص دیگری در باجه مجازی رسالت انتقال دهید.

هنگام افتتاح حساب، مدارک شناسایی خود را دریافت خواهید کرد، اما مدارک کاری، درآمد، دارایی و گردش حساب شما نیز مهم است. برای ثبت نام وام بانک رسالت می توانید به باجه مجازی رسالت مراجعه کنید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا