اخبار روز سینما

تیکه “سام درخشانی” به رضا گلزار!/ جنجال هنرمندان آقا بالا گرفته است!

به نقل از شمانیوز، سام درخشانی اخیرا در استوری خود به محمدرضا گلزار، بازیگر معروف سینما و تلویزیون، کنایه‌ای ارسال کرده است که جزئیات آن در ادامه آمده است. لازم به ذکر است که محمدرضا گلزار به تازگی با آیسان آقاخانی ازدواج کرده و متاهل می‌باشد.

به گزارشات مطرح شده، محمدرضا گلزار و همسرش برای ماه عسل به دبی سفر کرده‌اند و تصاویری از آن‌ها نیز در فضای مجازی منتشر شده است. در این تصاویر، زوج جوان و خوش‌پوشی به نظر می‌رسند و از لحاظ ظاهری هم‌اهنگی خوبی دارند.

تیکه "سام درخشانی" به رضا گلزار!/ جنجال هنرمندان آقا بالا گرفته است!

با این حال، سام درخشانی با ارسال کنایه‌ای در استوری خود، به نظر می‌رسد به رابطه محمدرضا گلزار و همسرش اشاره کرده است، اما جزئیات بیشتری در اینباره اعلام نشده است.

سام درخشانی متولد 31 تیر 1354 در تهران، بازیگر اسینما و تلویزیون است.

او در رشته علوم تجربی درس خواندا. او در ابتدا رشته تئاتر را برای تحصیل انتخاب کرده بود، اما در نهایت از دانشگاه انصراف داد و به بازیگری مشغول شد.

سام درخشانی از طریق کلاس بازیگری، به دنیای بازیگری وارد شد و با بازی در سریال «خانه پدری» در سال 1380 به شهرت رسید. او پس از آن در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های معروفی نقش داشته است و توانسته است با بازیگری‌اش همواره توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا