اخبار روز سینما

بهنوش طباطبایی با این استایل خز شبیه پلنگ صورتی شده است+ تصویر

در ادامه تصویر جدیدی از تیپ جنجالی بهنوش طباطبایی در کنار علیرضا قربانی خواننده را مشاهده میکنید.

به گزارش بازتاب آنلاین عکس جدید بهنوش طباطبایی با استایل خاص او منتشر شد. بهنوش طباطبایی با این تیپ جدید مورد توجه همه قرار گرفت. بهنوش طباطبایی یک بازیگر خوش تیپ ایرانی است. بهنوش طباطبایی این بازیگر که در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرد با سریال مسافری از هند به شهرت رسید. در زیر عکس جنجالی را او را مشاهده می کنید.

بهنوش طباطبایی

ازدواج و طلاق بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنری بودند که زندگی مشترکشان پس از چند سال به جدایی انجامید. آشنایی این دو هنرمند به سال 85 و با بازی در فیلم مصائب دوشیزه برمی گردد.

این زوج هنرمند از اسفند ماه سال 89 زندگی مشترک خود را آغاز کردند اما این زندگی چند سال بیشتر دوام نیاورد و در سال 95 این زوج خبر جدایی را در رسانه ها منتشر کردند.

افتخارات  بهنوش طباطبایی

او در سال 1399 و در بیستمین جشن حافظ برای بازی در فیلم ماجرای نیمروز 2: رد خون نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن شد.

او در سال 1397برای بازی در داستان نیمروز 2:ردّ خون  نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد.

او در سال 1395 برای بازی در فیلم سیانور نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران شد.

وی در سال 1395 برای بازی در سریال میکائیل نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از شانزدهمین جشنواره حافظ شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا