اخبار ورزشی

تیم فوتبال نوجوانان ایران و یمن امروز به مصاف هم می روند / برگزاری مسابقات یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم های ملی فوتبال جوانان ایران و یمن امروز یکشنبه 4 تیر 1402 در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های زیر 17 سال آسیا 2023 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برنده دیدار ایران و یمن در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار ژاپن و استرالیا می رود و در صورت مساوی شدن بازی در پایان وقت قانونی، تکلیف مرحله حذفی با ضربات پنالتی مشخص می شود. 

آخرین باری که تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا صعود کرد، در سال 2016 بود که در پایان این رقابت‌ها نایب قهرمان شد. شاگردان حسین عبدی در مسابقات فعلی شکست نخورده اند. همچنین تیم جوانان در مرحله گروهی دو برد و یک تساوی، هشت گل زده و یک گل دریافت کرده است.

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در مرحله گروهی (گروه B) موفق شد اولین بازی خود مقابل افغانستان را با نتیجه فوق‌العاده ۶ بر یک به پایان برساند و پس از در هم شکستن این تیم، در یک مبارزه سخت مقابل قطر به تساوی رسید. البته با بدشانسی تساوی بدون گل را قبول کرد. اما در آخرین بازی مقابل تیم مدعی کره جنوبی 2 بر صفر پیش افتاد تا به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه یابد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا