اخبار روز سینما جهان

پیوستن تیموتی اولیفانت به سریال بیگانه!/جزئیات

بر اساس اخبار منتشر شده تیموتی اولیفانت در سریال بیگانه نقش بازی میکند.

تیموتی اولیفانت در سریال بیگانه نقش ایفا می کند. «اولیفانت» پیش از این تجربه کار برای شبکه FX در سریال های Justified و Fargo را داشت.

خبر پیوستن تیموتی اولیفانت به سریال بیگانه، صبح امروز منتشر شد. پیش از این اعلام شده بود که «سیدنی چندلر» نقش اول سریال تلویزیونی «بیگانه» را بازی خواهد کرد.

حضور تیموتی اولیفانت در سریال بیگانه

علاوه بر تیموتی اولیفانت، بازیگران دیگری مانند الکس لاتتر که نقش سربازی به نام سی جی، ساموئل بلنکین در نقش مدیر عامل، اسی دیویس در نقش دیم سیلویا، آدراش گوراف در نقش «کمی» و «کیت یانگ» در نقش «توتلز» نیز حضور خواهند داشت. . “.

فیلمبرداری سریال بیگانه ساخته ریدلی اسکات در 19 جولای بدون اعتصاب بازیگران در تایلند آغاز شد. انتظار می رود فیلمبرداری این سریال در اوایل سال 2024 ادامه یابد. در این سریال برای اولین بار داستانی در این سیاره روایت می شود. این سریال بر اساس روزهای قبل از سفر شخصیت ریپلی با بازی سیگورنی ویور ساخته شده است.

تیموتی اولیفانت در سریال بیگانه

نوآ هاولی، کارگردان سریال Alien، دو سال پیش در مصاحبه ای با مجله Vanity Fair گفت:

داستان درباره شخصیت ریپلی نیست. او یکی از بهترین شخصیت‌های فیلم است و فکر می‌کنم داستان او کاملاً روایت شده است و نمی‌خواهم آن را اسپویل کنم. داستان سریال روی زمین می گذرد. داستان‌های بیگانه همیشه در فضاهای محدود اتفاق می‌افتند… در یک زندان به دام افتاده‌اند، در یک سفینه فضایی گیر افتاده‌اند. فکر می‌کردم جالب باشد اگر منطقه را کمی بازتر کنیم.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا