اخبار روز سینما

تیزر قسمت چهارم فصل 2 سریال خاندان اژدها

پس  از پخش قسمت سوم، حالا شبکه اچ‌بی‌او (HBO)، تیزر و پیش نمایشی از قسمت چهارم سریال خاندان اژدها را که رقص اژدهایان نام دارد را منتشر کرد.

تریلر قسمت 4 فصل 2 سریال خاندان اژدها گام بعدی در رقص اژدهایان را نشان می‌دهد؛ زیرا هر دو طرف به سمت جنگی تمام عیار حرکت می‌کنند. پس از اینکه در قسمت اول فصل، داستان خون و پنیر به تصویر کشیده شد، ما شاهد پیامدهای مستقیمی با آن هستیم. «ایگان» به دنبال انتقام از «رینیرا» است که دیگر به «دیمون» اعتماد ندارد و او را به هارنهال می‌فرستد تا قلعه استراتژیک را برای سیاه‌ها تصرف کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر قسمت چهارم سریال خاندان اژدها

تریلر قسمت چهارم فصل 2 خاندان اژدها نبرد آینده در ریورلندز را با تصاویری از ارتش‌های در حال حرکت «کریستون کول» که به نیروهایش فرمان می‌دهد، به تصویر می‌کشد. در ‌‌نهایت، «رینیرا» سرانجام تصمیم می‌گیرد تا اژدهای سیاه‌ها را به جنگ بفرستد.

قسمت 3 فصل 2 خاندان اژدها، گام دیگری در حرکت آهسته به سوی جنگ بین سبزها و سیاه‌ها بود. «دیمون» که پس از اختلاف با «رینیرا» به هارنهال رفته بود، با «سیمون استرانگ» (سیمون راسل بیل) آشنا می‌شود و آن را متحد خود می‌کند.

در همین حال، «کریستون» ارتشی را به ریورلندز که آن را کلید جنگ می‌داند، هدایت می‌کند. قسمت 3 خاندان اژدها با ورود مخفیانه «رینیرا» به کینگز لندینگ برای صحبت با «آلیسنت» در سپت بزرگ در آخرین تلاش برای جلوگیری از جنگ به پایان می‌رسد. پس از بحث در مورد از دست دادن «لوک»، «جیهاریس» و آخرین کلمات «ویسریس»، «آلیسنت» به سوءتفاهم خود پی می‌برد.

در تریلر قسمت 4، «رینیرا» سرانجام تصمیم می‌گیرد اژدهایشان را به جنگ بفرستد. سیاه‌ها نسبت به سبزها اژدهای بیشتری در اختیار دارند که این بزرگ‌ترین مزیت آن‌ها در جنگ آینده است. به نظر می‌رسد که قسمت 4 نبرد بزرگی را در ریورلندز به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال House of the Dragon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا