اخبار روز سینما

تیزر قسمت هشتم (پایانی) فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شد

بامداد امروز قسمت 7 House of the Dragon توسط شبکه اچ‌بی‌او به نمایش گذاشته شد و پس از تیزر قسمت هشتم فصل دوم سریال خاندان اژدها را مشاهده کردیم

اژدهایان در حال چرخش هستند و «ایموند» چشم‌بند خود را محکم می‌کند؛ این بدان معنی است که قسمت آخر فصل دوم خاندان اژدها به ما نزدیک است. HBO روز یکشنبه پس از پخش قسمت هفتم این درام فانتزی، تیزر قسمت آخر فصل 2 خاندان اژدها را منتشر کرد و به ما پیش‌نمایشی از برخی از اقدامات نظامی بزرگ ارائه داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر قسمت هشتم فصل دوم سریال خاندان اژدها

به نظر می‌رسد که پایان فصل شاهد حضور تمام جناح‌های تیم سبز و تیم سیاه در حال راهپیمایی، دریانوردی و پرواز برای جنگ خواهیم بود. این قسمت پایانی به فصلی ختم می‌شود که شاهد مرگ «رینیس» و اژدهای او، «ملیس»، معلولیت احتمالی شاه «اگان» به دست برادرش «ایموند» و به‌دست گرفتن تاج آهنین، «آلیسنت» و «اتو های‌تاور» از شورای کوچک سلطنتی و آشکار شدن اینکه سه نفر از مردم عادی، (آدام، اولف و هیو) بچه‌های حرامزاده تارگرین‌ها هستند و توانایی سوارکاری اژدها را دارند، بودیم.

«کریستون کول» در ابتدای تیزر قسمت 8 فصل دوم خاندان اژدها می‌گوید:

ما اکنون به سوی نابودی خود می‌رویم.

پس از آن ما «رینیرا» را در حال آماده‌سازی سوارکاران اژدهای جدید خود، «دیمون» را در حال جمع‌آوری ارتشی که ایجاد کرده است و «ایموند» در حال پرسیدن از «هلینا» می‌بینیم. «ایموند» به «هلینا» می‌گوید که آیا او «دریم‌فایر» را برای جنگ پرواز می‌دهد یا خیر. علاوه بر این، تعداد زیادی اژدها در تیزر می‌بینیم که آمادگی یک پایان حماسی را به ما می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر قسمت پایانی و فصل دوم این سریال چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا