اخبار روز سینما

تیزر فیلم Presence منتشر شد + تاریخ اکران

شرکت پخش فیلم نئون (NEON)، شب گذشته با انتشار تیزر فیلم Presence ، از تاریخ اکران این فیلم در سینماهای آمریکا به صورت رسمی رونمایی کرد.

در جشنواره ساندنس امسال، شرکت Neon حق پخش فیلم Presence را خریداری کرد. واکنش‌ها به داستان ارواحی 85 دقیقه‌ای «استیون سودربرگ» مثبت بوده است و این فیلم در راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) امتیاز 92% (بر اساس 38 نقد) و در متاکریتیک (Metacritic) امتیاز 80 را کسب کرد. فیلم حالا می‌خواهد در جشنواره TIFF در سپتامبر به نمایش درآید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر فیلم Presence منتشر شد

آخرین اثر «سودربرگ»، فیلمی ترسناک با بازی «لوسی لیو»، «کریس سالیوان» و «جولیا فاکس» است. این فیلم به عنوان یک اثر هیجان‌انگیز روانشناختی توصیف می‌شود، اما بر اساس نقدها، به وضوح در ژانر ترسناک قرار می‌گیرد.

فیلم Presence که توسط «دیوید کئپ» نوشته شده است، در یک خانه حومه‌ای که توسط نیرویی ناشناخته تسخیر شده، جریان دارد. نکته خاص و اصلی فیلم این است که «سودربرگ» تصمیم گرفته تمام فیلم را از دیدگاه یک روح فیلمبرداری کند.

هیچ کارگردانی به اندازه «استیون سودربرگ» نتوانسته است به‌طور هم‌زمان چندین ژانر را به این خوبی تغییر دهد. این کارگردان پرکار بین هیجان‌انگیز روانشناختی، درام و کمدی جابجا شده و هرگز آن عنصری که به تمام آثارش روح می‌بخشد را از دست نداده است.

«سودربرگ» در طول دوران حرفه‌ای خود بیش از 35 فیلم، از جمله یازده یار اوشین (Ocean’s Eleven)، خبرچین (The Informant) و پشت شمعدانی (Behind the Candelabra) را کارگردانی کرد.

شرکت Neon تاریخ دقیقی برای اکران این فیلم اعلام نکرده است؛ اما در تیزر Presence متوجه شدیم که فیلم در ژانویه 2025 (دی/بهمن 1403) به اکران عمومی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار مطرح «استیون سودربرگ» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: World of Reel

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا