اخبار روز سینما

تیزر فصل دوم سریال Severance منتشر شد + تاریخ انتشار

بعد از بیش از دو سال انتظار و یک پایان‌بندی برای فصل اول به شدت نفس‌گیر تیزر فصل دوم سریال Severance منتشر شد و تاریخ انتشار این فصل را اعلام کرد.

«اپل تیوی پلاس»، تیزر فصل دوم سریال جداسازی را منتشر کرد که از روز جمعه 17 ژانویه 2025 (28 دی 1403) در این سرویس استریم پخش خواهد شد. این فصل 10 قسمتی پس از آن به صورت هفتگی در روزهای جمعه منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر فصل دوم سریال Severance

«آدام اسکات» در نقش «مارک اسکوت»، کارمند یک شرکت زیست فناوری مرموز به نام لومون بازی می‌کند. این شرکت عمل‌هایی را انجام می‌دهد که در آن ذهن کارکنان برای جدا کردن خاطرات کاری از خاطرات شخصی، به دو بخش تقسیم می‌شود و اینی‌ها (شخصیت کارکنان در محل کار) و اوتی‌ها (خودشان خارج از دفتر) را ایجاد می‌کند.

«پاتریشیا آرکت» در نقش مدیر کارکنان جدا شده و همچنین همسایه کناری «مارک» بازی می‌کند. با پیشرفت سریال، «مارک کشفیات» عجیبی خواهد داشت که نیت شرکت را زیر سوال می‌برد.

خلاصه داستان فصل دوم می گوید «مارک» و دوستانش عواقب وحشتناک دستکاری مرز جداسازی را یاد می‌گیرند و آنها را بیشتر در مسیر بدبختی سوق می‌دهد.

در ادامه تیزر فصل دوم سریال جداسازی را مشاهده کنید:

 

تیزر جدید چیز زیادی را نشان نمی‌دهد، به جز اینکه بازیگران اصلی به سالن‌های لومون باز می‌گردند. همچنین نگاهی گذرا به شخصیت مرموز «کریستی» وجود دارد که به طور رمزآلود به آنها می گوید: شما باید می رفتید.

فصل 1 سریال Severance در تاریخ 18 فوریه 2022 (29 بهمن 1400) در این استریمر با تحسین منتقدان به نمایش درآمد. «بن استیلر»، تهیه‌کننده اجرایی، کارگردانی شش قسمت از فصل اول را برعهده داشت و «آیف مک‌آردل» کارگردانی قسمت‌های چهارم، پنجم و ششم را انجام داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Severance چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا