تیزر فصل دوم سریال Castlevania: Nocturne منتشر شد

با اینکه هنوز زیادی تا پخش فصل دوم کسلوانیا: منظره شب باقی مانده، نتفلیکس پس از ماه‌ها انتظار، تیزر فصل دوم سریال Castlevania: Nocturne را منتشر کرده است.

به‌مناسبت Geeked Week 2024، نتفلیکس تیزر فصل دوم سریال کسلوانیا منظره شب منتشر کرده که در آن به ادامه جنگ «ریچر بلمونت» (با صداپیشگی ادوارد بلومل)، «آنته» (با صداپیشگی توسو امبدو)، «ماریا» (با صداپشگی پیکسی دیویس) و «آلوکارد» (با بازی جیمز کالیس) علیه ملکه خون‌آشام‌ها، «ارزیبت باطوری» (با بازی فرانکا پوتنت) اشاره دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر فصل دوم سریال Castlevania: Nocturne منتشر شد

تریلر فصل دوم Castlevania: Nocturne نشان می‌دهد که قهرمانان Nocturne با یادآوری تمام آنچه از دست داده‌اند، درگیر هستند. همچنین، فلش‌بک‌هایی کوتاه از یک صلیب در آتش صورتی نیز به نظر می‌رسد به بازگشت برخی شخصیت‌ها، از جمله «درولتا توزنتس» (با بازی الاریسکا جانسون) اشاره دارد.

تریلر فصل 2 کسلوانیا منظره شب تأکید می‌کند که با وجود تاریکی‌هایی که بر «ریچر» و یارانش سایه افکنده، آن‌ها همچنان در پی نابودی هر موجودی هستند که در مسیرشان قرار گیرد. هرچند نتفلیکس تاریخ دقیق پخش این فصل را اعلام نکرده، اما اکنون می‌دانیم که سریال در ژانویه 2025 به صفحه‌ نمایش‌ها بازخواهد گشت.

طرفداران این انیمیشن با اشتیاق منتظر ادامه داستان و ماجراجویی‌های قهرمانان محبوب خود هستند. با توجه به تریلر جدید، به نظر می‌رسد فصل دوم مملو از چالش‌ها و خطرات جدید باشد که می‌تواند هیجان‌انگیزتر از همیشه باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید کسلوانیا منظره شب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما