اخبار روز سینما

تیزر رسمی فیلم The Shrouds منتشر شد

اخیرا خبری از فیلم جدید کارگردان بزرگ سینما «دیوید کراننبرگ» منتشر شده که در آن خبر از پخش تیزر رسمی فیلم The Shrouds می‌هد.

دیوید کراننبرگ با فیلم جدید خود که The Shrouds نام دارد، به جشنواره «کن» می‌آید. این فیلم که در بخش مسابقه این رویداد معتبر به نمایش درخواهد آمد، داستان مردی به نام «کارش» را روایت می‌کند که پس از مرگ همسرش، دست به اختراعی عجیب و جنجال‌برانگیز به نام «گریوتک» می‌زند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر رسمی فیلم The Shrouds

«گریوتک» به بازماندگان امکان می‌دهد تا عزیزان از دست‌ رفته خود را درون کفن‌هایشان به صورت زنده مشاهده کنند؛ اما این اختراع عجیب، داستانی پیچیده را رقم می‌زند. زمانی که آرامش «کارش» با نبش قبر همسرش و چند قبر دیگر برهم می‌خورد و او به دنبال عاملان این جنایت هولناک می‌گردد این اتفاقات، داستان عجیبی را رقم می‌زنند. «ونسین کسل»، «دایان کروگر» و «گای پیرس» از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

یکی از نکات قابل تامل در این اثر، ارتباط مرموز «کراننبرگ» میان کفن‌ها و سینماست. او در پاسخ به سوالی در این رابطه می‌گوید:

از بعضی جهات کفن‌هایی که شخصیت اصلی داستان اختراع کرده، ابزارهای سینمایی هستند. آن‌ها سینمای خاص خودشان را خلق می‌کنند؛ سینمایی پس از مرگ، سینمایی از فساد و تباهی. پیش از نوشتن فیلمنامه هم متوجه بودم که این کفن‌ها جنبه‌ای سینمایی دارند و سینمای عجیب و غریب گورستانی و قبرستانی خودشان را به وجود می‌آورند.

با توجه به صحبت‌های کارگردان، به نظر می‌رسد کفن‌ها فیلمی فراتر از ژانر وحشت یا علمی تخیلی است. «کراننبرگ» با زیر سوال بردن رسوم سنتی تدفین و نگاهی نو به مفهوم مرگ، مخاطبان را به سفری عجیب و تامل‌برانگیز به دنیای پس از مرگ دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر رسمی فیلم The Shrouds چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا