اخبار روز سینما

تیزر رسمی سریال A Knight of the Seven Kingdoms منتشر شد

پس از پخش قسمت پایانی فصل دوم سریال خاندان اژدها، سرویس استریم Max، نخستین تیزر سریال A Knight of the Seven Kingdoms که پیش درآمدی دیگر برای بازی تاج و تخت است را منتشر کرد.

تیزر سریال جدید بازی تاج و تخت روی سر دنکان تال بلند، بازی شده توسط «پیتر کلافی»، تمرکز دارد و ما را با شوالیه‌ای آشنا می‌کند که در کنار «اگان» پنجم، بازی شده توسط «دکستر سول آنسل»، در این پیش‌درآمد بازی خواهد کرد. این دو نفر همچنین به عنوان دانک و تخم هم شناخته می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر سریال A Knight of the Seven Kingdoms منتشر شد

در توضیح رسمی آمده است که یک قرن پیش از وقایع بازی تاج و تخت، دو قهرمان غیرمحتمل، یک شوالیه جوان، ساده‌لوح اما شجاع و اسکویر کوچک او، که تخم نام داشت، در وستروس سرگردان بودند. در زمانی که خاندان تارگریان هنوز تخت آهنین را در اختیار داشت و یادآوری آخرین اژدها هنوز از حافظه زنده محو نشده بود، سرنوشت‌های بزرگ، دشمنان قدرتمند و ماجراهای خطرناک در انتظار این دوستان غیرقابل پیش‌بینی و بی‌نظیر است.

این سریال از داستان‌های کوتاه دانک و تخم «جورج آر. آر. مارتین» اقتباس شده است و HBO برای این سریال یک دوره سه فصله را در نظر گرفته است.

همچنین تأیید شده است که فصل اول شوالیه‌ای از هفت قلمرو شامل شش قسمت خواهد بود. سریال شوالیه‌ای از هفت قلمرو در سال 2025 از Max پخش خواهد شد و داستانی را روایت می‌کند که تقریباً 100 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این پیش‌درآمد جدید از دنیای «جورج آر. آر. مارتین» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: IGN

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا