اخبار روز سینما جهان

تیزر «جوکر ۲» از باربی جلو زد/ ۱۶۷ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت

گزارش کردن بازتاب آنلاین، برادران وارنر باید از موفقیت انتشار تیزر «جوکر: جنون ۲» خوشحال شوند. در حالی که انتظار می رفت اولین نشانه این فیلم با اقبال روبرو شود، عناصر بصری شگفت انگیز خود فیلم به خوبی در کنار هم قرار گرفتند تا به این اقبال کمک کنند.

تماشای تیزر دنباله جوکر تاد فیلیپس با بازی خواکین فینیکس و لیدی گاگا با 167 میلیون بازدید در 24 ساعت اول فراتر از انتظارات بود. این تریلر درست پس از نمایش در کامیک کان برادران وارنر در لاس وگاس آنلاین شد.

ورایتی گزارش می دهد که تریلر دنباله جوکر از اولین تیزر فیلم «باربی» برادران وارنر در شبکه های اجتماعی پیشی گرفته است. تریلر «جوکر 2» همچنین در شب نمایش اولین ویدیوی پرطرفدار یوتیوب شد و در حال حاضر 15.6 میلیون بازدید دارد و همچنان پرطرفدارترین ویدیو 48 ساعت پس از انتشار است و در رتبه چهارم قرار دارد. .

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش World of Reel، این دنباله موزیکال که با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده و رتبه R را دریافت کرده، امیدوار است مانند فیلم اول به مرز میلیارد دلار برسد.

فیلمنامه این فیلم توسط خود فیلیپس به همراه اسکات سیلور بر اساس جوکر فوق شرور از دی سی کامیکس نوشته شده است و در آن واکین فینیکس بار دیگر نقش آرتور فلک یا جوکر را تکرار می کند و لیدی گاگا، زسی بیتس، استیو کوگان، برندان گلیسون و کاترین کینر دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جوکر یک کمدین بی بضاعت، بیمار روانی، استندآپ کمدین است که توسط جامعه نادیده گرفته می شود و سابقه خشونت او را تبدیل به یک جنایتکار شرور با تم دلقک می کند و لیدی گاگا دکتر هارلین کوئنزل، روانپزشکی است که عاشق آرتور می شود. .

«جوکر 2: جنون برای دو نفر» در 4 اکتبر 2024 اکران خواهد شد و به احتمال زیاد در ماه سپتامبر در جشنواره فیلم ونیز به نمایش در خواهد آمد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا