اخبار روز سینما

تیزر انیمیشن Win or Lose منتشر شد

تیزر انیمیشن Win or Lose اولین سریال انیمیشن اصلی پیکسار بود که تیزر خودش را در نمایشگاه سالانه D23 دیزنی به نمایش گذاشت.

تقریباً سه سال از زمانی که دیزنی برای اولین‌بار سریال اصلی پیکسار، یعنی پیروزی یا شکست را اعلام کرد می‌گذرد. حالا پیکسار با انتشار تیزر انیمیشن برنده یا بازنده ، نشان داد که این انیمیشن با سبک خاص پیکسار آغاز می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر انیمیشن Win or Lose منتشر شد

این سریال در مورد یک تیم سافتبال در مدرسه راهنمایی به نام خیارها است که سریال حول‌محور هفته منتهی به بازی قهرمانی بزرگ آن‌ها می‌چرخد و هر قسمت دیدگاه هر عضو را در همان رویداد را نشان می‌دهد که هر کدام در یک سبک بصری منحصر‌به‌فرد منعکس شده است.

این سریال در تاریخ 6 دسامبر 2024 (16 آذر 1403) رسماً در دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

چندین بازیگر از انیمیشن سریالی هیولاها در کارخانه که انیمیشن سریالی کارخانه هیولاها بود، برای صداپیشگی به این سریال بازگشته‌اند که فصل دوم آن اوایل امسال پخش شد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن‌های سریالی پیکسار چیست؟ آیا این سریال می‌تواند موفق شود تا تلسم انیمیشن‌های سریالی غیر محبوب پیکسار را بشکند یا خیر؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا