اخبار روز سینما

تیزر انیمه Astro Note منتشر شد

سرویس آنلاین کرانچی رول اخیرا تیزر انیمه Astro Note منتشر شده که راوی داستان است. این انیمیشن توسط استودیو Telecom Animation Film تولید شده است.

انیمه Astro Note قرار است سال آینده در سرویس استریم Crunchyroll منتشر شود. این انیمه افراد تازه وارد را وارد دنیای کمدی های گذشته می کند و در کنار آن عناصر علمی تخیلی را نیز به تصویر می کشد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


تیزر انیمه Astro Note

این انیمه با مشارکت افراد برجسته و با استعدادی همچون طراح شخصیت انیمه «Carole & Tuesday» ساخته شده و کارگردانی آن را «گینتاما» بر عهده داشته است. تیزر جدید منتشر شده برای این انیمه، جلوه های بصری این اثر را به مخاطب نشان می دهد.

پس‌زمینه‌های رنگارنگ و طرح‌های مختلف شخصیت‌ها نشانه‌هایی از یک کمدی رمانتیک را می‌دهند. علاقه مندان به این انیمه می توانند در بهار سال آینده از تماشای آن لذت ببرند زیرا داستان دلنشین و جذاب آن برای این فصل بسیار مناسب است.

تاکومی یک آشپز با استعداد است که شغل خود را از دست می دهد. او در خانه ای قدیمی به نام «آسترو سو» شغلی پیدا می کند، اما زمانی که متوجه می شود باید در آنجا زندگی کند، مشکلاتی پیش می آید. سپس با «میرا» دربان زیبا و جذاب آشنا می شود. آنها شروع به همکاری می کنند و یک رابطه عمیق بین آنها ایجاد می شود. با این حال، میرا یک راز پنهان دارد و آن راز این است که او از دنیای دیگری آمده است. انیمه Astro Note از آوریل 2024 در سرویس آنلاین Crunchyroll پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد انیمه Astro Note چیست؟ آیا شما از طرفداران ژانر انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا