اخبار روز

تکمیل موفقیت آمیز دوشاخه بدون قطع آب در شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین چهارمحال و بختیاری مهندس محمد کریمی وی گفت: انحراف از خط لوله اصلی آب شرب شهرکرد بدون قطعی آب با موفقیت انجام شد.

وی افزود: در راستای اجرای پهنه بندی شبکه آب در شرق شهرکرد، خط لوله ای به قطر 400 میلی متر و طول سه و نیم کیلومتر محقق شد که قرار بود توسط این خط لوله تغذیه شود. خط اصلی شهر

وی گفت: برای انجام این کار به روش معمول باید حدود 50 درصد از آب شرب مشترکان برای انجام این عملیات قطع شود که خوشبختانه با تلاش های انجام شده این کار حتی بدون کاهش فشار شبکه امکان پذیر شد. از همکاران و متخصصان تا پاسی از شب با موفقیت به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت آبفا گفت: عملیات هات تب یا هات انشعاب فرآیندی است که در آن انشعاب از خط لوله عملیاتی و در مدار عملیاتی بدون وقفه در جریان اتفاق می افتد.

مهندس کریمی افزود: انحراف از لوله فولادی 700 میلی متری است در غیر این صورت برای انجام این انحراف باید از میدان آیت الله دهکردی شرق شهرکرد آب قطع و تخلیه شود.

وی گفت: در این عملیات انشعاب، علاوه بر انشعاب 400 میلی متری خط لوله، انشعاب 350 میلی متری نیز به عنوان ذخیره پروژه های عمرانی آتی مورد استفاده قرار گرفت.

شایان ذکر است با توجه به حساسیت بالای این کار و نگرانی مردم شریف شهرکرد مبنی بر قطع نشدن آب، مدیرعامل این شرکت جناب آقای کریمی تا پایان عملیات در محل حضور داشتند. (بعد از شب) و تمام مراحل کار را زیر نظر گرفت.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا