اخبار روز سینما

تکذیب حضور فیروز کریمی در سلمان فارسی/ تهیه کننده: ادعای کریمی بی اساس است، او می خواهد دیده شود.




حسین طاهری تهیه کننده سریال سلمان فارسی به حضور برخی مدعیان حضور در این سریال و حتی سایت های مجازی که با اطلاعیه های بی اساس سعی در خالی کردن جیب علاقه مندان به بازیگری دارند واکنش نشان داد.

روزهای تصویربرداری سریال سلمان فارسی می گذرد و هیچ مشکلی در این روند وجود ندارد و همه چیز در شهر غزالی به آرامی پیش می رود.

تصویربرداری در کاروانسرای مرمر یکی از محل های تصویربرداری فصل ایران باستان ادامه دارد و بازیگرانی چون فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی به همراه جمعی از هنرمندان جلوی دوربین می روند.

بهناز توکلی بازیگر نقش م وهاب در سریال مختارنامه این فصل به گروه اضافه شد و جلوی دوربین رفت. اما شایعات درباره حضور بازیگران جدید همچنان ادامه دارد. این بار یک مربی فوتبال اعلام کرده که در این سریال به ایفای نقش می پردازد.

فیروز کریمی سرمربی مطرح سازمان لیگ فوتبال ایران که مدتی است از میادین فوتبال دور بوده است درباره فعالیت خود در برنامه تلویزیونی زنده رود گفت.

وی با توجه به علاقه ای که به نقش پلیس و ایفای نقش در این عرصه دارد، اعلام کرد که به زودی در سریال تاریخی سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری مقابل دوربین خواهد رفت و یکی از نقش های این سریال را ایفا می کند. . البته این نکته توسط وی در فضای مجازی بازتاب داشت.

حسین طاهری تهیه کننده سریال سلمان فارسی در مصاحبه ای به این ادعا واکنش نشان داد و گفت: از طریق آشنایی یا دوستی افراد مختلف می توانند در پشت صحنه سریال ظاهر شوند و با دیدن کار ممکن است مشکوک شوند. آنها می توانند نقش داشته باشند، اما مهم این است که همه امور بر اساس قرارداد و چارچوب رسمی اتفاق بیفتد و سند دیگری وجود نداشته باشد.

وی افزود: سابقه پیوستن افراد به پروژه در هر زمینه ای بر اساس مجرای قانونی و رسمی و بر اساس قرارداد است و بی اساس است که هرکسی بگوید من در این سریال بدون توجه به این مسائل بازی می کنم. گاهی این اطلاعیه ها برای دیده شدن فرد در نظر گرفته شده است زیرا مدتی است دیده نشده اند و اهداف شخصی خود را دنبال می کنند. اصولا شرکت در چنین پروژه هایی می تواند مایه مباهات همگان باشد. البته حضور هنرمندان افتخاری برای این پروژه است.

وی با تکذیب حضور فیروز کریمی به عنوان بازیگر سریال سلمان فارسی گفت که هیچ اتفاق رسمی و قانونی در این زمینه وجود ندارد.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا