اخبار روز

تپسی در حال گسترش تجارت حمل و نقل خود است

شرکت تپسی با اضافه شدن فروشگاه‌های جدید به سوراپ تپسی و ایجاد فرصت‌هایی برای توسعه خدمات تحویل سریع، تمرکز خود را بر توسعه این بخش گذاشته است.

پس از انتشار صورتجلسه هیئت مدیره شرکت تپسی مبنی بر توقف فعالیت شرکت نوآفرینان رادمان پارس که در بین کاربران با نام تجاری تپسی پک شناخته می شد، تپسی اعلام کرد که این امر به دلیل با توجه به اینکه سوپراپ تپسی باید به دنبال کسب و کار جدید باشد و فرصت های رشد قابل توجهی در این زمینه وجود دارد، این شرکت تصمیم گرفته است تا بر توسعه تحویل فوری تمرکز کرده و تحویل های برنامه ریزی شده را از لیست اولویت های خود در سال آینده حذف کند.

نوشین خطیب، مدیر عامل پیک تپسی می گوید:
وی افزود: در سه ماهه اول سال جاری رشد بسیار خوبی در خدمات پیک اکسپرس به دست آوردیم که شامل دو محصول اتوپیک (تحویل بسته با خودرو) و موتوپیک (تحویل بسته با موتور سیکلت) است. در سه ماهه اول سال جاری، ناوگان وسایل نقلیه ما دو برابر شد و هر راننده 40 درصد بیشتر از پایان سال گذشته بار سینی را جابجا کرد. تعداد محموله های ما در هفته سه برابر شده است و با رشد تا به امروز در این بخش انتظار داریم تا پایان سال به سهم بازار قابل توجهی دست یابیم.

مدیر عامل پیک تاپسی با اشاره به تبدیل تاپسی به سوپرآپ و افزودن حوزه‌های تجاری جدید گفت: حوزه‌های تجاری جدیدی که به سوپرآپ تاپسی اضافه می‌شوند، اغلب مبتنی بر تحویل فوری محصول هستند و این یک فرصت ویژه است برای پاسخگویی به تقاضای بیشتر این بخش از بازار. به همین دلیل و با هدف خدمت رسانی بهتر به حوزه های تجاری جدید گروه تپسی، تصمیم گرفته ایم تا بر توسعه خدمات تحویل اکسپرس تمرکز کنیم.

نوشین خطیب همچنین افزود همانطور که در پیامک اطلاع رسانی به کاربران خود تاکید کرده ایم، شرکت ها و افرادی که مشتری تپسی پک بوده اند می توانند همچنان از خدمات تحویل تپسی در قالب اتوپیک و موتوپیک استفاده کنند.

پیش از این مدیرعامل تپسی در نشست خبری این شرکت اعلام کرده بود که قصد دارد زیرساخت های لجستیکی گروه تپسی را به منظور افزایش کیفیت خدمات در شرکت های این گروه تقویت کند. هدفی که ظاهرا با ادغام سه شرکت پیک تپسی، الوپیک و زپ می توان به آن دست یافت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا