اخبار روز سینما

توهین گوگوش در کنسرت آخرینش + [فیلم]

توهین بی شرمانه گوگوش به ترک‌ها در کنسرت جنجال به پا کرد. در رسانه های داخلی این موضوع بسیار بازتاب کرده است که در ادامه فیلم توهین گوگوش را در اختیار می‌گذاریم.

فیلم جنجالی توهین زشت گوگوش به ترکی زبان ها ! بعد از این ماجرا ترک‌ها خشمگین از خانم خواننده شدند ! فیلم توهین وقیحانه گوگوش به ترک‌ها در کنسرت که در اینستاگرام منتشر شده است بازتاب بسیار خطرناکی داشت. در ادامه با خبر اهانت زشت گوگوش در کنسرتش همراه ما بمانید.

توهین گوگوش در کنسرت اخیرش

حرف های زشت گوگوش در کنسرت

فیلم کامل توهین زشت گوگوش به ترک‌ها در کنسرت جنجالی شد. توهین زشت به ترک ها در کنسرتش با اعتراض مردم مخالف است این خواننده در گفت:

یک نفر را صدا زده و گفته وایسا باهات دادم و من گمان کردم دنبال بلیط کنسرت است اما می پرسد “گوگوش الان دلار چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟ ” سپس همه حاضران در سالن خندیدند و گوگوش گفت “ترک بود دیگه”

فیلم کامل توهین گوگوش به ترک ها در کنسرت غوغا کرد

این جمله گوگوش جنجال زیادی را به راه انداخته از ترک زبان‌ها پیج اینستاگرام او رفته و به اعتراض می‌پردازند و حتی برخی از کاربران وی را تهدید به مرگ کرده‌اند. فائقه آتشین نام هنری گوگوش متولد ۱۳۲۹ تهران است و پیش از انقلاب در کاباره ها مشغول به خوانندگی بود.

او در خود را اولین فیلم سینمایی بازی و درنهایت در عمر هنری تابحال فقط سه بار دیگر بازیگری در همان سال های اولیه را. گردی‌های رقاصه در کاباره‌های تهران و حضور در فیلم‌های و مبتذل از گوگوش در همین تیپ درست کرده بود که با محمود قربانی کاباره‌دار تهرانی آشنا شد و با او ازدواج کرد.

این خواننده آبان ماه سال ۱۳۵۴ با وثوقی که در آن زمان نامزد دوستش پوری بنایی بود، ازدواج کرد. آن‌ها در مراسم ساده و تنها با حضوردوستان مراسم عقد برگزار می‌شود با این وجود خبر ازدواج بسیاری از روزنامه‌ها در آن زمان بود. «همسفر» و «پنجره» از فیلم‌هایی است که این زوج در آن به ایفای نقش پرداختند. این ازدواج هم موفقیت آمیز نبود و بعد از یکسال و اندی به جدایی کشید.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا