اخبار روز سینما جهان

تولید «تلماسه سوم» تابستان آینده شروع می‌شود/ اقتباسی سخت

گزارش کردن به گزارش بازتاب آنلاین، «تلماسه: مسیحا» به احتمال زیاد فیلم بعدی دنیس ویلنوو است و علیرغم اینکه این فیلمساز بارها گفته است که اینطور نخواهد شد، حالا گفته می شود که می خواهد کار را تکمیل کند. سه گانه “تلماسه” تا سال 2026، و اکنون او در حال کار برای تکمیل فیلمنامه و نهایی کردن بازیگران است.

مهر نوشت: برادران وارنر عنوان «فیلم بدون عنوان» خود را که تاریخ اکران آن در دسامبر 2026 تعیین شده بود را به عنوان «فیلم دنی ویلنوو» تغییر داد.

در این میان، کتاب فرانک هربرت برای سومین فیلم «تلماسه» به اندازه کتاب اول محبوب نیست و اگر ویلنوو به آن وفادار باشد، فیلمی بسیار متفاوت از دو فیلم اول خواهد بود زیرا پل آتریدس با بازی شالامه اکنون یک دیکتاتور قدرتمند یعنی دیگر شخصیت دوست داشتنی وجود نخواهد داشت و داستان جدی تری با اکشن کمتر به دنبال خواهد داشت. در واقع، دو فیلم اول «تلماسه» سفر یک قهرمان نیستند، بلکه بیشتر نمایشی از نحوه شکل گیری یک شخصیت شرور هستند، به همین دلیل تبدیل آن به یک فیلم پرفروش بسیار دشوار خواهد بود.

ویلنوو و کمپانی لجندری در مرحله بعدی «جنگ هسته ای: یک سناریو» را بر اساس کتاب غیرداستانی آنی جاکوبسن درباره وقایع یک جنگ هسته ای تولید خواهند کرد.

«The Dune: Part II» ساخته تیموتی شالامه و زندایا با فروش 282.1 میلیون دلاری داخلی و 711.4 میلیون دلاری در سراسر جهان از زمان اکران خود در اول ماه مه، بزرگترین فیلم لایو اکشن سال 2024 تاکنون است. این فیلم برادران وارنر را به اولین استودیو تبدیل کرد که در سال 2024 به فروش جهانی 1 میلیارد دلار رسید.

تاریخ اکران «Dune: The Messiah» 18 دسامبر 2026 اعلام شده است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا